☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

«دل نـوشـتــه هـا» {پـسـت ثـابـت}

از دل نوشته هایم ساده نگذر

به یاد داشته باش

این «دل نوشته ها» را


یک «دل» نوشته...!



نظرات 44 + ارسال نظر
عشقولانه های من دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:07 http://www.donya56.blogfa.com

سلام دوست گرامی......
وبلاگ خیلی زیبایی داری.......
آدم از خوندنش خسته نمیشه....
خوشحال میشم سری هم به من بزنی....

سلام.. ممنونم.. حتما

فاطی شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 18:13

نه بابا خواهش میکنم چه فضولی.ممنون از راهنماییتون.ومن توی زندگی تجربه کردم.اما الان شایدم حرفام احمقانه باشه ولی من حتی خانوادم میدونم که فراموش کردی کسی اصلا ممکن نیس وشاید زمان می بره پدرم گفته مین احساساتت بهت ضربه میزنه.من که دارم زندگی میکنم وخدا رو دارم.وامیدوارم که خدا بهم کمک کنه. بازم ممنون.امیدوارم موفق تر بشی.وخیلی ببخشید که حرفای زیادی گفتم ودیگه مزاحمت نمیشم.

خواهش .. ممنون

فاطی شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 18:10

بله همه حرفاتون درسته.توی این سن عاشقی الکی هس.منم عاشق یه پسر شدم که اصلا وابدا تا حالا با پسری دوست نشدم چون نمیخواستم وبه درسام فکر میکردم.اما خودمم نفهمیدم چطوری عاشقش شدم.شاید ای عشق نباشه.اما به قدری میدونم که دوسش دارم.یک سال باهم دئستیم اما چند روزه ازش خبری ندارم ومطمئنا رفته.خب این به من ضربه وارد کرد نه ضربه درسی.چون اگه حالمم داغون باشه بازم درسمو میخونم.ولی من نمیخوام زندگی روببازم چون هدف دارم.وهیچ وقت اون پسره رو فراموش نمیکنم.میدونم احمقانه هس ولی به خودم قول دادم.که دیگه قلبمو باز نکنم.البته الان میگی سنت کمه بعدا نیم گمشتو پیدا میکنی اما چون دوسش دارم نمیتوتم.

میتونی .. هر چیزی بوقتش

فاطی شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 13:29

17 سالمه.از تهران.اره خانواده دارم.خیلی هم خوبن.برام زحمت میکشن وتا اخرعمرم مدیونشون هسم.رابطمم هم باهاشون خوبه.مشکلی ندارم.

خب دختر خوب من برادرانه باهات حرف زدم اینم برادرانه بهت میگم
شما سن زیادی که نداری پس عاشق شدن رو بیخیال شو
عشق چیز خوبیه اما ببین عزیز شما بهتره با اولین آشنایی عاشق نشی خب
من معمولا زیاد زندگی و گذشتمو برای کسی تعریف نمیکنم بجز وبلاگم که از زمانی که پدرم فوت شد این صفحه رو راه انداختم و هرموقع(البته همیشه) که توی زندگیم ناراحت میشدم میومدم مطلب مینوشتم و مطالبی که توی قسمت شخصی هست رو همش از حرفای خودمه و تک تکشونو در حالی نوشتم که اشک میریختم تصور کن وقتی نشستی و داری یکمی .. یه قسمتی از زندگیتو مینویسی اشکات سرازیر میشن و اونقدر اشک توی چشات هست که نمیتونی ببینی و وقتی نوشتنم تموم میشد صفحه کلید کامپیوترم خیسه خیس شده بود

ببین من اولین بار عاشق اولین دوست دخترم شدم و درحالی که خودش و خواهرش منو قبول داشتن اما برادراش نداشتن چون اون سنی بود و اونقدر دوسش داشتم که میخواستم سنی بشم اما نذاشتن بهش برسم

و بعد از چندسال توی اینترنت با یک دختری آشنا شدم و بعدها باهم دوست شدیم اون منو دوس داشت اما یک نفر وارد زندگیش شد و اون منو رها کرد من خیلی گریه کردم و غروری که برام از هر چیزی با ارزشتر بود رو بپاش ریختم اما اون منو رد کرد و من تصمیم گرفتم قلبمو خونه تکونی کنم و از عشق متنفر شده بودم و از دخترا بدم اومده بود تا اینکه وقتی از زندگی خسته و ناامید شده بودم دختری به زندگیم اومد که اول بهش احساسی نداشتم ولی باهاش ازدواج کردم چون خیلی دختر خوبی بود که در زندگی بعدها عاشقش شدم

حرفم اینه که بزار نیمه گم شدتو پیدا کنی و بعد عاشقش خواهی شد

تو خانواده خیلی خوبی هم داری پس به اونا دل ببند و مطمئن باش خدا برات درستش میکنه .. اول خدا و بعد انتخاب درست

یه چیزی رو من خیلی سعی کردم انجام بدم سخت بود اما شدنی بود و این بود : گور بابای دنیا و غمهاش من میخوام خوشحال باشم و بخندم و خوشبخت باشم و هر کسی ناراحتم کردو از زندگیم حذف کردم شما هم میتونی پس از همین الان شروع کن

سوالی که ازت پرسیدم برای این بود که بتونم درست جوابتونو بدم و شرمنده که فضولی کردم

موفق باشی

فاطی جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 19:44

ببخشید که زیاد حرف زدم.دلم پره با نوشتن حالم بهتر میشه.شرمنده.

چندسالته ؟ از کدوم شهری ؟ خانواده داری ؟ رابطه ت باهاشون چطوره ؟

فاطی جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 19:43

گاهی حجم دلتنگی هایم ان قدر زیاد میشود که دنیا با تمام وسعتش برایم تنگ میشود..دلتنگم...دلتنگ کسی که گردش روزگارش به من که رسید از حرکت ایستاد...دلتنگ کسی که دلتنگی هایم راندید ..دلتنگ خودم...خودی که مدت هاست گم کرده ام...گذشت دیگر ان زمان که فقط یک بار از دنیا میرفتیم...یک بار از دیار...یک بار ازیاد...یک بار ازدل..یک بار از دست...

فاطی جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 19:39

من یه روزی دختری بودم که از ته دل میخندیدم...من یه روز اروم ترین اعصاب دنیا رو داشتم...اکنون بی انکه شاد باشم نفس میکشم....بی انکه شاد باشم زیر باران راه میروم...بی انکه شاد باشم زندگی میکنم...دیگران از کنارم عبو میکنند..سرد وسنگین...بی انکه نامم را به خاطر بیاورند....جوری عبور میکنند که انگار من نیستم....حرفی نیست...فقط خسته ام...من دختری هسم که با تمام توان با سرنوشت میجنگم...وچه جنگ نابرابری...من خسته ام ولی ملغوب نخواهم شد...

فاطی جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 19:32

اری جرم من هم عاشقی ست....اری اما....انکه ادم هست وعاشق نیست....کیست؟زندگی بی عشق...اگر باشد...همان جان کندن است...دم به دم جان کندن ای دل...کار دشواریست...نیست؟قیصر

فاطی جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 19:30

بوی بهار میشنوم از صدای تو...نازکتر از گل است گل گونه های تو..ای در طنین نبض تو اهنگ قلب من...ای بوی هرچه گل نفس اشنای تو....ای صورت تو وایینه خدا...حقا که هیچ نقص ندارد خدای تو....صد کهکشان ستاره وهفت اسمان حریر...اورده ام که فرش کنم زیر پای تو....رنگین کمانی از نخ باران تنیده ام....تا تاب هفت رنگ ببندم برای تو...قصیر.

فاطی جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 19:17

دلتنگی من درست نمیشه.

خب نشه به منچه

فاطی جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 17:55

دلتنگ کسی شدن که نیست واقعا سخته.کاشکی بر میگشت.....

گشتم نبود نگرد نیست بگرد خوبش هست اگر نبود کمی نقد از جیب بپرداز گر بیاید به دست آنکه باید بیاید آنکه میخواهی اما نمیآید زدست .. گر بگردی ز گرد گردون برعکسش میرسد اما به خوشی باش شاد و سرمست که این دو روز هستی را میکنیم زندگی با مقداری ادویه شیرین از بهشت قشنگ

فاطی جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 17:53

تنگ که میگویم...نه مثل تنگی پیراهنی...دلتنگی من..شبیه حال نهنگی است که به جای اقیانوس اورا در تنگ ماهی انداخته اند..دلم برایت تنگ شده...این یعنی ریه های من..دم وبازدم....نفس های تورا کم اورده اند....

فاطی جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 17:51

دلتنگی...خوشه انگور سیاه است...لگدکوبش کن....لگدکوبش کن....بگذار ساعتی...سر بسته بماند....مستت میکند اندوه..

یک پیک ز دلتنگی نوش جان کن شاید حالت درست شود

فاطی جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 17:49

دلتنگی عین اتش زیر خاکستر است....گاهی فکر میکنی تمام شده....اما یک دفعه..همه ات را اتش میزند...

خب باید آتش زیر خاکسترو خاموش کنی .. آب بریز روش واسه اطمینان خاک هم بریز و خلاص

AmirAbbas-RS دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 04:25

Kheli matalebet zibast

قربونت .. ممنونم داداش گلم .. مرسى

سکوت... پنج‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 22:51

قشنگه

ممنونم .. چشاتون قشنگه

باران شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 17:03

مثل همیشه عااااااااااااااالی

ممنـــــــــــــــــونـــــــــم

مهتاب جمعه 30 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 14:18 http://eshghamkasra.blogfa.com

سلام. من اومدم خوش اومدم.مرسی که بهم سرزدی. وبت توپ و عالیه. اگه خواستی بهم سر بزن منم باز میام تو وبت چون خیلی خوشم اومده از وبت

سلام .. خوش اومدیخواهش میکنم و ممنون از شما
خیلی خیلی ممنونم و خوشحالم که خوشت اومده
منم هر موقع بیام بهت سر میزنم حتما

mahdi چهارشنبه 28 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 20:52 http://mahdisaeed.blogfa.com

سلام ممنون میشم به وبلاگ منم سر بزنید نظر فراموش نشه

سلام .. ممنونم از حضورتون و چشم حتما

HaSSaN چهارشنبه 14 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:06 http://boro2me.blogsky.com

Nice da6

ممنون

کوثر پنج‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 23:34 http://beransat-kosar.blogsky.com/

سلام خیلی ممنونم که سر زدی با تبادل لینک موافقی؟

سلام .. خواهش میکنم .. نمیدونم والا .. دو دلم

مهربانی ها چهارشنبه 7 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 22:41

خــدایــا شـلـوغــی هــای روزگــارم را اگــر بــرای رسـیـدن بــه تــوست پــر رنــگ و اگــر مـسبـب جــدایی اســت خـلـوتــش کــن…
مـشـغـله هــای بــی تــو هــمـان بـهـتر کـه پـاک شـونــد…

خدایا زندگی بی تو معنا ندارد .. خدایا مارا تنها مگذار که بی تو زندگی زیبا نمیشود

محمد اکبری سه‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:40 http://aryanstar.mihanblog.com/

سلام داش پرویز خیلی قشنگه

سلام داداش محمد .. مرسی قربانت چشات قشنگ میبینه

هستیا یکشنبه 27 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 13:18

سلام پرویز
خوبی ؟
عالیه وبت
خوشحالم پیدات کردم
مخلصتم

سلام هستیا
مرسی
متشکرم
ممنونم همچنین
چاکرتیم

[ بدون نام ] یکشنبه 27 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:42 http://mehrabaniha.blogsky.com

این طرف
سبزه ای دم اذان
لابلای سنگفرش ها
در پیاده رو
جانماز خویش را گشوده است
هیچ فکر آبرو نمی کند

آن طرف
در میان باغچه
هیچ غنچه ای
خنده بی وضو نمی کند

ما ولی
هیچ گاه
آنچنان و اینچنین نبوده ایم
ما که جز وبال شانه ی زمین نبوده ایم

میلاد عرفان پور

خیلی متن زیبایی بود .. بسیار ممنونم

همدم دوشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 23:31 http://hamdam555.blogfa.com

سلام آقای ستوده
وای گل آفتابگردون عاشقشم
ممنونم .....واقعا بی نظیره

سلام همدم خانم
خیلی خیلی ممنونم

پــرویــز ستــوده پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 19:34 http://binazirha.blogsky.com/

تست آواتار

پــرویــز ستــوده پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 19:01 http://binazirha.blogsky.com/

تست نهایی نظرات با شکلک جدید

آخ جون بالاخره درست شد ایول

محسن سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:12 http://jaaleb.blogfa.com

خاطرات کودکی زیباترند
یادگاران کهن مانا ترند
کاش هرگز زنگ تفریحی نبود
جمع بودن بود و تفریقی نبود
کاش میشد باز کوچک میشدیم
لااقل یک روز کودک میشدیم

جمله قشنگی بود

شَـرید یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:17 http://montazar-zohor.blogsky.com/

دوست عزیز بهتره تو سایت مدیر بلاگ اسکای برین و ازشون بخواین تا قالب نظراتتون رو عوض کنند. تیم مدیر فنی بلاگ اسکای این کار رو براتون انجام میده
http://changizi.net/
http://www.blogchi.ir/
http://blogchi.blogsky.com/

امیدوارم مشکلتون حل بشه
یا علی

ممنونم دوست عزیز

شَـرید شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 16:32 http://montazar-zohor.blogsky.com/

سلام دوست گرامی. امیدوارم روز خوبی داشته باشی
کد نظرات را براتون قرار میدم امیدوارم مفید باشه

.date{width:350px;float:right;direction:rtl;font-size:8pt;color:#243d3c;}
.date a{color:#2b3d20;}
.date a:hover{color:#006488;}
.Comment{width:120px;float:left;direction:rtl;font-size:8pt;color:#2b3d20;text-align:center;}
.Comment a{color:#2b3d20;}
.Comment a:hover{color:#fff;}
.Comment{padding:0 0 0 10}

یا علی

من کد قالب نظرات میخواستم اما متشکرم باز هم

سلی پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:29 http://redcherry.blogfa.com

سلام. ممنونم . عید شما هم مبارک .
عجب استتاری کردی تو عکس .

سلام , سپاسگذارم , مرسی .

بله استتاره خوبی هستش

دخترخوب چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 20:20

زیبا بود ممنون[:S004:]

خـواهش میکنم

الهام پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 19:58 http://asemantanhaie1.persianblog.ir

دلم چون کودکی دلگیر پارازمین میکوبد/که عمرخویش میخواهم/روان روراحت ارام جان خویش میخواهم
پرویزجان ممنون ازحضورت ونظری که دادی وبت خیلی احساسیه وخوشگله موفق باشی

خواهش میکنم , ممنونم از اینکه به وب من سر زدید متشکرم

نیایش جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 00:22

یـــﮧ وقتـــــایــے هست ڪــﮧ
جواب همــﮧ نـگـرانـیــا و دلـتـنـگـیــاتــ
مــیشــﮧ یــﮧ جملــﮧ
ڪـﮧ مــیڪوبـــטּ تو صــورتـتـــ
"بهم گیر نــده ، حوصلــﮧ نـدارمــ!"

... سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 18:16

اینجا آرامگاه بغض های کهنه است، کمی سکوت! که اگر بیدار شوند درد دارند لعنتی ها!

... سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 18:11

خدایا ممنون مرا در حد ایوب میبینی

ولی تماشا کن

دیگر بریده ام

سکوت چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 19:25 http://sokotedardnak.blogfa.com/

دلم یک غیر منتظره خوب میخواهد...

.... چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:50 http://www.khanoombabr.blogfa.com

آن نازنین کجاست که یادم نمیکند … صد غم به سینه دارم و شادم نمیکند … یک لحظه آنکه بی من هرگز نمی نشست … امروز به یاد کیست که یادم نمیکند...
بسیار سپاسگذارم ازلطفتون...[:S023:]

ممنــــــونــــم

.... دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:32 http://www.khanoombabr.blogfa.com

بـا ایـن شـراب هـا
مـسـت نـمـی شـوم دیـگـر
بـایـد دوبـاره سـراغ چـشـم هـای تـو بـیـایـم...
ممنونم...لطف کردین[:S004:]

ممنونم از متن زیباتون

مریم یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:45 http://www.khanoombabr.blogfa.com

سلام خوبید؟
به دلایلی تنظیمات وبلاگم بهم ریخت[:S012:]

میشه کدموس رو برام بفرستیدلطفاً؟
ممنون میشم[:S003:]

بلـه حتما

نیایش سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:50

کاش دنیا یک بار هم که شده
بازیش را به ما می باخت مگر چه لذتی دارد
این بردهای تکراری برایش؟

ملینا سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:26

مرسی وب قشنگی داین

قــربــونـت عــزیــز نظـر لطفــ تـونـه

ملینا سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 http://smile58.blogfa.com

سلام داداش پرویز به وبلاکم بیا ملینام تو کلبه

به ایمیله نیا واسه خودم نیس
سر بزنی به وبلاگماااااااا

ســلام ملینـا .. بــاشـه میــام

کـــدوم ایمیل اونـوقت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد