☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

من دیگه رفتم از این دنیای غم

لالا لالا بخواب آروم به این دنیا دیگه امیدی نیست
من بدجوری خستم دیگه اونی که دیدی نیستم
می بندم چشمامو آروم تموم میشه همهء لحظه هام
من دیگه رفتم از این دنیا و دردهاش
لالا لالا بخواب آروم مرگ این خونه ست که قدر تورو ندونست
من چشمامو بروی دنیا بستم تا تو قلب آسمون جاشم
زمین بدجوری دلگیره واسه این تقدیر غمگین
دلم خیلی گریه داشت واسه همینم گذاشت و رفت
چقدر بی انصافه دنیا هرچی درد بود برای من بود

حالاکه من رفتم شاید خیلیا به خودشون بیان و بگن
پرویز چشماتو باز کن .. ببین با توئم پاشو .. چرا سرده این تنش
وای اونو نزارین زیر خاک اون خوابه هنوز .. آخه اون همیشه دوس داشت زیاد بخوابه

و وقتی میرم نمیبینم که خیلیاشون پشت سرم خیلی آسون چه حرفایی میزنن
چقدر بده دنیا .. به چشم نمیاد خوبیا تا وقتی که هستی توی دنیا
خوب شد که نیستم .. چیزایی دیدم که از این آدما بدم میاد
لالا لالا بخواب آروم که این دیگه آخرشه
----------------------------------------------
اینو نوشتم واسه اون روزی که دیگه نیستم
----------------------------------------------
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد