☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

زندگی باید خوب باشه تا دیگران بهت احترام بزارن
وقتی زندگیت خوب نباشه و وضع مالیتم داغونه حتی خانوادت هم بهت بی احترامی میکنن
تنها چیزی که میخوام جدا شدن از این خانوادهء نفهم و بیشعوریه که رو اعصاب منن
دیگه حوصله ندارم .. حس و حال زندگی ندارم .. شاد زیستن و لبخند بر لب بودن به من نمیاد
من هیچوقت به چیزی که میخوام نمیرسم چون تنهام .. هیچکس پشت من نیست
همه تنها چیزی که خوب بلدن حرف زدن و نصیحت کردنه و این چیزیه که اصلا بدرد من نمیخوره
من وقتی به زندگی نگاه میکنم میبینم بیخودی به نفس کشیدنم ادامه دادم
همون اول که تصمیم گرفته بودم باید عملیش میکردم
ولی تنها کاری که کردم زیاد کردن رنج و درد و نفرتم بود
اون روز دیگه کم کم داره میرسه
زمانی رو میگم که من با یه پست میام که تیترش آخرین حرف از منه و آخرین لحظه زندگیم
غمگین بودن،درد کشیدن،رنج و بدبختی و نفرت از دیگران جزئی از سرنوشت و قسمت من بود
یا موفق میشم و زندگی شادمو بدور از خانواده م میسازم و یا در افق محو خواهم شد
الان دیگه کاملا به این باور رسیدم که دنیا برای من هیچ جایگاهی نداره
بودن یا نبودن مسئله این است .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد