☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

دلم میخواد شاد باشم و خواهم شد25.gif

اینروزا اونایی رو که دوسشون دارم رو برای خودم نگه میدارم

و بقیه رو از خودم دورشون میکنم که مبادا ناراحتم کنن ..

چون دلم میخواد شاد باشم پس به آدمهایی که ناراحتم میکنن احتیاج ندارم

با کسی میمونم که احساس آرامش و خوشحالی کنم و سعیمو میکنم تا با من شاد باشن

من با خانوادم قهرم .. اصن معنی خانواده رو نمیدونم .. فقط میدونم تنها بودن زیباست

نظرات 1 + ارسال نظر
مهربانی ها جمعه 30 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 14:30

آدمی اگر فقط بخواهد خوشبخت باشد به‌زودی موفق می‌شود،
ولی او می‌خواهد خوشبخت‌تر از دیگران باشد و این مشکل است.
زیرا او دیگران را خوشبخت‌تر از آنچه هستند تصور می کند....

شاید در واقع اینجوری میبینه .. چیزی که واقعا داره میبینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد