☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

این روزا حوصلم بدجوری سررفته .. پکرم .. حس و حال هیچی رو ندارم
نه حوصله تماشای فیلم .. نه حال آهنگ .. نه خوندن مطالب سایت
حتی دیگه حوصله وب سایت خودمم ندارم .. کاش یه دوست که حداقل مجازی باشه رو داشتم هرچند که چندروز دیگه حتی نت هم نمیام .. شب که میشه منتظرم صبح بشه
دم دمای 4:30 که میشه لباسامو میپوشمو میرم بیرون .. قدم میزنم در خیابانی که هیچکسی جز من نیست .. میرم تا به بزرگترین پارک شهر میرسم و اونجا یکم ورزش میکنم و وقتی دیگه هوا رو به روشن شدنه برمیگردم و صبحانمو میخورم و میخوابم
میخوابم تا نفهمم اوج تنهاییم چقدره .. فقط باید روز رو شب و شبمو ...
روزهای من دیگه معنایی نداره

http://ekladata.com/0GVJozmCTpnZfqMEtM_Dr_2Gieg@600x607.jpg

نظرات 2 + ارسال نظر
مهربانی ها جمعه 30 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 14:27

شب
آغازِ داستانِ غم انگیزی ست
که پایان اش
ارتباطِ مستقیمی
با چشمانِ “تو” دارد،
لطفا
زودتر
بیدار شو !

چشم

سهیلا جمعه 23 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 13:03 http://rooz-2020.blogsky.com/

همه تنهاییم پرویز جان
تنها اومدیم و تنها میریم...
مهم استفاده ی درست ازتنهاییمونه
و چقدرخوبه که به سلامتی جسمت باورزش اهمیت میدی.
قدرخودتو بدون و خودت رو همیشه دوست داشته باش عزیزم

بله .. اینروزاکه اینترنتم رو به اتمامه و روزا نمیتونم بیام تنهاییمو بیشتر احساس میکنم .. 27روز دیگه نت دارم و بعدش شاید تا چندماهی نتونم بیام دقیقا مثه پارسال همین موقعها بود که اینجوری شد و همونموقع هم مشکل برخوردم .. انگار تکرار شد زندگیم اما تنها فرقش اینه که من یه موفقیتی داشتم و چیزی که میخواستمو بدست آوردم و اون گرفتن 6تا مدرک بود و درسته خیلی پولمو خرج کردم و حالا آسوپاسم اما یکم مونده تا رسیدن به اون پله ای که من میخوام بهش برسم و فریاد بزنم من تونستم من موفق شدم .. یعنی میشه

خودمونیما من چقدر حرف زدم .. انگار دلم دلش میخواد صحبت کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد