☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

این منم یه وبلاگ نویسِ بی نام و نشون
یه پسرِ مهربونِ تنها و بی کس که داره یه عالمه درد
دردهایی دارم که قابل دیدن نیست چراکه همیشه میخندم
میخندم تا مخفی کنم تمومِ تنهایی هامو
خیلی وقته رو به راه نیستم هنوزم روبروی آینه وامیستم
هنوز دنبال آرامشم دوست ندارم تنهاشم اما همه حرفامو مینویسم
همه حرفامو مینویسم چون از دردِ دل پُرم و ندارم کسی که ...
هنوزم با خدا قهرم از بس اشک از گونه هام میچکه
بغض داره گلوم وقتی قَدم میزنم توی کوچه و خیابون
از مردم شهر گریزونم از بس آدمارو دیدم با یارشون
مدتهاست که تپشهای قلبمو احساس نمیکنم انگار مُردمو خبر ندارم
بعضی از شبا رو به آسمون فریاد میکشم اما جوابم اینه اعتراض وارد نیست
آره اینه دنیای من پُر از درد و تنهایی با گریه های فراوان

http://mahdigrand.persiangig.com/boy-pic-Yedooneh.Ir-6.jpg

نظرات 3 + ارسال نظر
زمزمه باران... جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:31 http://www.baran-bahari.mihanblog.com/

سلام...
ممنون از حضورتون...

چرا وبتون دیر بالا میآآآآآد..
******
همیشه دلتنگی ام را در دریای آغوش تو ریختم ، عجیب این دریا معجزه می کند !
تمام غم را می بلعد و باز آرام آرام است
دریای لاجوردی من ، خدای من . . .
********
یادم باشد که امید خوشبختانه از دست دادنی نیست . . .
آنهم امیدی که رو به سمت خدا باشد . . . !
*********
میان تمام تلاطم های زندگی فقط همین بس که میدانم
هستی . . .
همیشه . . .
همین جا . . .
درست در کنار من !

سلام ، خواهش میکنم
همیشه دیر بالا میاد ؟ دیشب سرور بلاگ اسکای قطع شده بود

باران شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 17:05

شاد بنویییییییییییییییس درد و بلات تو سر دشمنات

بروی چشم .. حتمااوهوم .. ایشالا دشمنامون نیست و نابود بشن

سهیلا سه‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 22:56 http://rooz-2020.blogsky.com/

اولین بارکه براش اشک ریختم رفتم پیش خدافریادزدم چرا؟؟؟
خدا به آرامی گفت:هیس فرشته ها تازه خوابیدن
زیرلب پرسیدم پس من چی؟
بامهربانی گفت:تو واسم عزیزترینی...
بغض کردم و گفتم :فرشته ی من رفت...
خدا نگاهم کردوگفت:اذیتش کردی؟
بااشک و هق هق گفتم فکر نکنم...
خدا گفت :اومدی دنبالش توآسمون؟؟؟
گفتم:آره...نامردبهم قول داده بودبدون من جایی نره...
خدالبخندی زد...
سرموبالاکردم گفتم:من بدهستم یا اون؟؟
خدا گفت:هیچکدوم...
داد زدم گفتم:اون بد بود که گفت تا تهش باهاتم؛حرصم گرفت،گفتم ببرش جهنم...
خداباتعجب گفت:مطمئنی؟
با دودلی بااشکام گفتم نه...
به خدا گفتم :میشه ببینمش؟
خداقبول کرد...
ازاین پایین داشتم میدیدمش.بلند داد زدم و گفتم:
آهای همه کس م،همه ی احساس من،من اینجام،مگه قرار نبودتنها جایی نری،باتوام...
خدا آروم بهم گفت:صداتو نمیشنوه...
به آرومی بابغض گفتم:دوسش داشتم و دارم،پس چرا رفت؟
خدا گفت:اگه زندگیتون بهم ربط نداشت هیچ وقت سر راه هم قرارتون نمیدادم....
لبخندی زدمو گفتم:مواظبش باش خدا...!!!

من تو رو به خدا سپردم...تو منو به کی میسپاری؟؟؟

قشنگ بود مرسی مهربان
خدا همیشه همراهت باشد و در زندگی شادی و نشاط داشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد