☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

آدمهای زیادی هستند که منتظر خوشبختی نشسته اند
اما غافل از اینکه قانون طبیعت برعکس است
این خوشبختی است که منتظر ماست
زیرا خود ما خالق آن هستیم

http://pic.up2.ir/images/56793238489024886942.jpg

نظرات 11 + ارسال نظر
زمزمه باران... جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 17:43 http://www.baran-bahari.mihanblog.com/

گفتم وبتون دیر بالا میآآآآآآد و شما ناراحت شدین از بابت دیر بالا اومدن وبتون..

آهان ، نه ناراحت نشدم اتفاقا خوبه که گفتین شاید تونستم مشکلشو پیدا کنم ، نه زیاد ناراحت نشدم
بابت اینکه وبم یکم سنگینه عذر میخوام

زمزمه باران... جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 17:23 http://www.baran-bahari.mihanblog.com/

قصد ناراحت کردن شما رو نداشتم...ببخشید

ناراحت ؟ بابت چی ؟ چی شده مگه ؟

زمزمه باران... جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 17:04 http://www.baran-bahari.mihanblog.com/

خوشـبختی بر سه پایه استوار است!
فراموش کردن تلخی های دیروز
غنیمت شـماردن شـیرینی های امروز !
امیدواری به فرصت های فردا ....

به به چه متن قشنگی ، از این متن خیلی خوشم اومد ، ممنونم
و باید همینگونه به زندگی نگاه کرد و عمل کرد

زمزمه باران... جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 16:59 http://www.baran-bahari.mihanblog.com/

سلام..
دیر بالا اومدن وبتون فکر می کنم باید دلیل دیگه ای داشته باااشه هاااا...
ممنون بابت حضورتون...

سلام
احتمالا ممکنه بخاطر کدهایی که در وبلاگم استفاده کردم باشه

فاطی جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 14:05

بله درسته حرفاتون.ممنون از راهنمایتون.زندگی خودمه وخودم باید تصمیم بگیرم.مرسی.ببخشید زیاد حرف زدم.شرمنده.

خواهش میکنم ، موفق باشید

فاطی جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 00:02

اره حرفتون درسته.وانشاالله که همیشه موفق باشید.وهیچ وقت مشکل نداشته باشید.اما من به دلیل اینکه وابسته زود میشم واحساسی هسم همین بهم لطمه میزنه.ومن همین چند وقت پیش ادمای دوروبرم ناراحتم کردن.بهم میگن رشته تحصیلی که میخوای انتخاب کنی خوب نیس ومسخرم میکنن.البته من به حرف مردم توجه نمیکنم.ولی خب کاشکی یکم فکر میکردن که شاید حرفاشون طرف مقابلو ناراحت کنه.

شما به حرفشون توجه نکن ، کاری که دوست داری رو انجام بده ، شما رشته تحصیلی رو که دوست داری انتخاب میکنی به هیشکی مربوط نیست حتی اگر اون رشته خوب هم نباشه این مهم نیست ، مهم اینه که خودت چی میخوای ، زندگی متعلق به خودتونه و خودتون باید براش برنامه بریزی و بدونِ شکست تابحال هیچکس موفق نشده ، شما فقط به امید و تلاش و یک هدف نیاز داری ، خودت باش و ببین چی دوست داری و همین

فاطی پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 21:45

اره واقعا.نمیدونم چرا ادما به هم بدی میکنن وقلبم همدیگرو میشکنن.قانون ادما هس شاید.ولی یکی هس که خیلی بزرگه اسمش خداست جواب اونا رو میده.من میسپرمشون به خدا.

شما باید خودتو از آدمهایی که ناراحتت میکنن دور کنی و ترکشون کن ، با اونهایی باش که براشون ارزش داری و باعث خوشحالیت میشن

با خوشحالی و موفقیتت اونها حتما ناراحت خواهند شد

من خودم زندگی بدی داشتم و درست در زمانی که دیگه آخر خط بودم خدا دستمو گرفت و من دوباره از نو زندگیمو با آدمهای جدید شروع کردم

و الان همه اون آدمهای قبلی از نبود من رنج میکشن و من اینو میدونم و خبر ش بهم میرسه
پس سعیتو بکن تا همیشه شاد و خوشحال و موفق باشی و اینو بدون خدا همیشه به آدمهایی که خوب هستن و قلب پاکی دارن کمک میکنه و دوستشون داره

فاطی پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 19:54

اره کسی با احساست بازی کنه خیلی تحملش سخته.من همیشه توی زندگیم تحمل کردم.صبرکردم.همیشه مهربون هسم همین مهربونی باعت میشه ادمای دوروبرت بهت خیانت کنن وقلبتو بشکنن.

اره دقیقا" میدونم چی میگی ، من خیلی چیزارو تجربه کردم و خیلی مهربونی و خوبی کردم به دیگران اما در مقابل جوابم جز بدی چیزی ندیدم ، فقط تعداد خیلی کمی هستن که در مقابل خوبی ، خوبی میکنن

فاطی چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 17:07

توی این تصویر نوشته خوشبختی یعنی یکی رو داری که میدونه چه چیزایی خوشحالت میکنه.ولی کاش اون یه نفر درکت میکرد ودوست داشت.ترکت نکنه.با احساست بازی نکنه.واقعاسخته.

متاسفانه اون شخص چیزایی که ناراحتت میکنه را هم میدونه
حتی بهترین شخص توی زندگیت هم ممکنه باعث ناراحتیت بشه
هرچیزی رو میشه تحمل کردم بجر بازی با احساسات

فاطی دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 02:09

چه زیبا.مرسی.

خواهش میکنم

باران چهارشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:32

هر کجا هستم باشم
آسمان مال من است
پنجره ، فکر، هوا، عشق، زمین مال من است
چه اهمیت دارد
گاه اگر می رویند
قارچ های غربت ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد