☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

♥♡بخونین مرسی♡♥

مرگ یک واقعیت مفید و هوشمند زندگی است.

هیچ کس دوست ندارد که بمیرد حتی آنهایی که می خواهند بمیرند و به بهشت وارد شوند.

ولی با این وجود مرگ واقعیت مشترک در زندگی همه ماست.

شاید مرگ بهترین اختراع زندگی باشد چون مأمور ایجاد تغییر و تحول است.

مرگ کهنه ها را از میان بر می دارد و راه را برای تازه ها باز می کند. یادتان باشد که زمان شما محدود است، پس زمانتان را با زندگی کردن تو زندگی بقیه هدر ندهید.

هیچ وقت توی دام غم و غصه نیافتید و هیچ وقت نگذارید که هیاهوی بقیه صدای درونی شما را خاموش کند.

و از همه مهمتر این که شجاعت این را داشته باشید که از احساس قلبی تان و ایمانتان پیروی کنید.

موقعی که من سن شما بودم یک مجله ی خیلی خواندنی به نام کاتالوگ کامل زمین منتشر می شد که یکی از پرطرفدارترین مجله های نسل ما بود.

این مجله مال دهه ی شصت بود که موقعی که هیچ خبری از کامپیوترهای ارزان قیمت نبود تمام این مجله با دستگاه تایپ و قیچی و دوربین پولوراید درست می شد.

شاید یک چیزی شبیه گوگل الآن ولی سی و پنج سال قبل از اینکه گوگل وجود داشته باشد.

در وسط دهه ی هفتاد آنها آخرین شماره از کاتالوگ کامل زمین را منتشر کردند.

آن موقع من سن الآن شما بودم و روی جلد آخرین شماره شان یک عکس از صبح زود یک منطقه ی روستایی کوهستانی بود.

از آن نوعی که شما ممکن است برای پیاده روی کوهستانی خیلی دوست داشته باشید.

زیر آن عکس نوشته بود :

Stay Hungry, Stay Foolish

این پیغام خداحافظی آنها بود وقتی که آخرین شماره را منتشر می کردند.

و این آرزویی هست که من همیشه در مورد خودم داشتم و من الان این رو برای شما ارزو میکنم☺

シPOISONERツ

نظرات 3 + ارسال نظر
زمزمه باران... شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 18:25 http://www.baran-bahari.mihanblog.com/

منظورتون از اون مجله چی بود؟؟؟

امید به زندگی ، امید به فردا ، تلاش برای صبحی زیبا و موفقیت

پرستش دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 17:57 http://khoda15.blogsky.com/

عالیه :-)

ممنونم

سهیلا دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:13 http://rooz-2020.blogsky.com/

خیلی این پستت رو دوست داشتم . مرسی پرویز جان...
راستی خوش برگشتی رفیق. چقدر دلم برات تنگ شده بود.امیدوارم حال تو و بانوی مکرمه عالی عالی باشه و درکنارهم بهترین اوقات رو داشته باشید.
دیگه نبینم غیب بشیاااا پرویز.............گفده باشمااااااااا

ممنونم , منم دلم خیلی تنگ شده بود
اوهوم حالمون بسیار خوبه و خداروشکر خوشبختیمو خوشحال
چشم سعیمو میکنم که دیگه غیب نشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد