☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

آدم هایی هستند که دلبری نمیکنند،  حرفهای عاشقانه نمیزنند

چیز خاصی نمیگویند که ذوق کنی

آدمهایی که نمیخواهند عاشق کنند.. اما عاشقشان میشوی!

ناخواسته دلت برایشان میرود…

این آدمها فقط راست میگویند ، راست می گویند با چاشنی قشنگ " مهر"

لبخند میزنند نه برای اینکه توجهت را جلب کنند،

لبخند میزنند چون لبخند جزئی از وجودشان است…

لبخندشان مصنوعی نیست، اجباری نیست ، در لبخندشان خدا را میبینی….

اینها ساده اند

حرف زدنشان ، راه رفتنشان ، نگاهشان .

ادعا ندارند، بی آلایشند، پاک و مهربانند

"این آدم های بی نشان اما خاص چقدر دوست داشتنی هستند"

خاص

نظرات 7 + ارسال نظر
فاطی یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 20:59

هی روزگار.

فاطی یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 20:52

خوش به حالت که فراموشش کردی.من خودمو میشناسم نمیتونم فراموشش کنم .اشکال نداره.تا اخرعمرم با خاطراتش زندگی میکنم.این طوری لااقل با خیال فکر میکنم کنارمه.من همه حرفاتون فهمیدم وممنون.شاید سرنوشت من این طوریه .وخیلی ببخشید بابت زیاد حرف زدنم.ممنون از راهنماییت.

سرنوشت چیزی نیست که از قبل نوشته شده باشه
تقدیر هم به هیچ وجه اعتقادی ندارم
سرنوشت چیزیه که خودت با دست خودت میسازیش
فراموش کردن واجبهء زندگی شاد هست و اگر فراموش نمیتونی بکنی باید بری به آخر خط و تمام .

فاطی یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 20:36

فراموشش کنم؟ببخشید شمااگه کسی رو دوست داشته باشی میتونی فراموشش کنی؟درسته زمان همه چیزو درست میکنه.اما سخته به خدا.

من اینکارو کردم ... فراموش کردم ... باید فراموش کنی

فاطی یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 19:25

من غرور ندارم .وهمیشه هم اگه کار اشتباهی انجام ندادم ببخشید گفتم.چون این جور ادمیم.روراستم با خودم.به خودم میگم فراموشش کن اما نمیتونم.

باید بتونی فراموش کنی در غیر اینصورت همیشه غمگین خواهی بود

فاطی یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 13:16

سخته فراموش کردنش.به خدا سخته.نمیتونم از زندگیم حذفش کنم الان که رفته ولی با خاطراتش زندگی میکنم.میدونم عذابم میده.ولی بهش فکر کردن ارومم میکنه.

منم قبلا همچین چیزی رو تجربه کردم
باید با خودت رو راست باشی
بشین و با خودت خلوت کن
باید یاد بگیری چه کسی ارزش موندن داره و چه کسی....
مهمترین چیزی که یک آدم داره غرورشه
باید مواظبش باشی مبادا بپای کسی ریخته بشه
من یکبار غرورمو که خیلی برام عزیز بود بپای یک نفر گذاشتم و لی باعث شد غرورمو از دست بدم و لی تلاش کردم تا موفق بشم و روشو کم کردم و غرورمو جمع کردم و حالا اون داره عذاب میکشه
باید همیشه سعی کنی دیگران در مقابل تو کوچک بشن, البته اونایی که دوستت هستن همیشه در کنار تو هستن و اونایی که در مقابلت هستن دشمنت هستن و باید بزنیشون به زمین گرم

فاطی جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 23:43

ادما عاشق میشن به هم محبت میکنن وبا رفتار وحرفاشون میفهمونن که عاشقتن ودوست دارن اما یه روزی یه جایی ولت میکنن وخودت میمونی وخدای خودت.با یه عالمه خاطره که هرلحظه سراغت میان .کاشکی اون ادم میفهمید که بدونش زندگی سخته.کاشکی میفهمید که منم قلب دارم دلم برات تنگ میشه.قانون ادما بدترین درده.

باید مقاوم باشی ، باید اون آدمارو از زندگیت پاک کنی
حتی به قیمت خلق کردن دنیایی جدید

معلم یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 21:02 http://shirinbeyan.mihanblog.com/

راستش اینه که آدم هیچوقت نمی دونه چی میخواد، آدم فکر میکنه یه جور آدمِ خاص رو میخواد و بعد یکی رو می بینه که هیچی از چیزهایی که می خواسته رو نداره...
و بدونِ هیچ دلیلی عاشقش میشه!...

" وودی آلِن

و عاشق شدن دلیلی نمیخواد ، منطقی هم سرش نمیشه ، فقط مهم چیزیه که احساس میکنه و در همون حس خوشحال باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد