☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

همچو آیینه مشو محو جمال دگران ، از دل و دیده فرو  شٌوی خیال دگران
در جهان بال و پر خویش گشودن آموز که پریدن نتوان با پر و بال دگران

نظرات 6 + ارسال نظر
سمیرا پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 17:39 http://tehran65.blogfa.com

آقا پست مست رو ول کن آها بیا وسط قر قر قر

آقا پرویز نذار این اهنگارو ما جنبه منبه نداریما


اشکال نداره چون باعث شادی شما میشه پس حالشو ببرین

ترانه بهار پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 15:26 http://taraneh-bahar.mihanblog.com

سلام
موافقم با این شعر

کاش بشه بهش عمل کرد

سلام
باید سعیمونو بکنیم ، و حتما میتونیم موفق بشیم

خاتون پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 14:27 http://bakhtekhabaloodeman.blogsky.com

به به شادوماد.لامصب حدس زدنم چه خوبههههههههه
درسته به عروسیت نرسیدیم اما چون تازه دومادی چشم بر اعمالت میبندیم و رعایت تازه دومادیت رو مینماییم و میگوییم عیب نداره قبل عروسیت شیرینی ندادی حالا بده شیرینی
ینی ما انقدر کم توقعیم
سخت نگیر بابا شادوماد.حتما حتما باید خودت درس کنی؟؟؟بیخی.زندگی رو سخت نگیر.یه کسایی کارشون اینه و دارن قالب میسازن ما استفاده کنیم دیگه. البته خود دانید
راستی اره حتما آهنگو عوص بنما من همون 10 ثانیه اولشو شنیدم

ممنونم که چشمانتان را بر اعمالمان میبندید اما ما شیرینی دادیم شما نبودید
اتفاقا اولین نفری که شیرینی عروسی رو خورد خودم بودم و برادر زنم که هم سن هستیم که در گلویمان گیر کرد و داستانی شدبعله
اره خب من دوس دارم خودم زحمت بکشم لغمه آماده ها زیاد باب دلم نیستن
عوض میشه اما 2 الی 3روز آینده و خب باقیشم گوش بنمایید دیگر

معلم پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 13:46 http://shirinbeyan.mihanblog.com/

اینقدر به خودت اعتماد داشته باش
که از کســـانی کـه آزارت میــدن
به راحتــی بتــونی دل بـکنی ...
گاهی بعضیها کارشون فقط چیدن بال آرزوهای شماست ...!


پروفسور مجید سمیعی

به به بسیار عالی بود ، ممنونم
اتفاقا من به همه اینو گوش زد کردم و هرکی منو میشناسه میدونه که من یه ماژیک دستمه به رنگِ زیبای قرمز که سه سوت روی آدمایی که ناراحتم میکنن خط میکشمبرای راحتی خود اینکارو میکنم البته چون دوس دارم شاد باشم

معلم پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 13:45 http://shirinbeyan.mihanblog.com/

همیشه با سه الف زندگی کنید. اطمینان،اعتماد،امید.

ممنــونـم ، حتمـا" همینکارو میکنم

خاتون پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 13:12 http://bakhtekhabaloodeman.blogsky.com

به به به به به این شعر
آقا حدسیاتم با شنیدن 10ثانیه اول آهنگ وبتون این بود یا دارین دوماد میشین یا تازه دومادین خدایی دیگه خعلی شاده.یه آهنگ ملایمتر بزار خوووووووخیلی جینگیلیه و از همه مهمتر یه قالب خوشمل و شاد بزار مثلا یا داری دوماد میشی یا تازه دومادی
نزنی یه وقت.خو نظرمو گفتیدم
به طرز وحشتناکی هم این عکستون آشناست برام

بله درسته تازه دومادمبروی چشم یه ملایم تر توی نوبت گذاشتم میزارممن نمیتونم قالبمو عوض کنم چون باید خودم طراحیشو ویرایش کنم سخته همه چی بهم میریزه
چی بگم والا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد