☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

بزرگترین خیانتی که یک انسان می تواند در حق خودش بکند

ترس از تایید دیگران و ترس از داوری و قضاوت آنهاست !!!

این یعنی جهنم زندگی یک انسان !!!

پس خودتان باشید و خودتان زندگی کنید و خودتان تصمیم بگیرید

ما برای دیگران زندگی نمی کنیم

و  این را هم اضافه کنم که ما آدم کوکی نیستیم

                               که کوکمان کنند و در یک مسیر مشخص شده حرکت کنیم 

ما خودمان مسیری که بخواهیم را خواهیم رفت این حق مسلم ماست

نظرات 2 + ارسال نظر
خاتون دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 14:50 http://bakhtekhabaloodeman.blogsky.com

جا داره که همینجا بگم:
انرژی هسته اااااااااای حق مسلم ماست

دقیقا با نوشته هاتون موافقم.ولی کاش میشد پست هاتونو از زبون خودتون بنویسید.خو ما اینا رو خعلی وقته شنیدیم گاها. البته نطر منه هاااااااا .شادوماد خسیس شیرینی نداده

بله دقیقا

نوشتن هم کار ساده ای نیست من نصف این مطلب از خودم نوشتم کلی انرژی مصرف کردم
ما شیرینی دادیم شما غایب بودی خب

آبجی صبا :) یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 19:31 http://avayeshaparakha.blogsky.com/

سلام . چقدر تصویر زیبا و مرتبط با متن بود ، مرسی ، واقعا" همینطوره...

مطالب و تصاویر وب شما خیلی زیبان ان شاالله سر فرصت میامو استفاده میکنم . ممنون از حسن انتخابهاتون

در پناه خدای خوبیها

سلام ، ممنونم ، معمولا سعی میکنم تصاویر با متن ها همخوانی داشته باشن و بیشتر متنهایی که قرار میدم یا حرفها و نوشته های خودم هستن و یا کمی ویرایش شده هستن مثل همین متن که 3خط آخر حرف خودم بود

خواهش میکنم تمام مطالب برای شماست ، ممنونم از دید زیباتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد