☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

خوابی که یک سال پیش دیدم

خواب دیدم در رودخانه ای بزرگ  و در وسط رود هستم و در ساحل در سمت راست خواهرم و در گوشه سمت چپ مادرم ایستاده و من به سمت اونها میخواهم بروم اما آب منو به عقب میبرد

این خواب من بود که تعبیرش این بود و دارم میبینم واقعا تعبیرش درست است و تعبیر خوابم اینه و از اونها هم دور شدم


ﺍﮔﺮ ﺭﻭﺩﺧﺎﻧﻪ ﺍﻱ ببینید ﮐﻪ ﺁﺏ ﺻﺎﻑ ﻭ ﺭﻭﺷﻦ ﺩﺍﺭﺩ ﺩﺭ ﺁﻳﻨﺪﻩ ﺑﺎ ﻣﺮﺩﻱ ﮐﺮﻳﻢ ﻭ ﺑﺰﺭﮔﻮﺍﺭ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﺧﻮﺍﻫﻴﺪ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺍﺯ ﺍﻭ ﻧﻌﻤﺖ ﺧﻮﺍﻫﻴﺪ ﻳﺎﻓﺖ ﻭ ﺣﻤﺎﻳﺖ ﺧﻮﺍﻫﻴﺪ ﺷﺪ.(که اون مرد زن خودمه چون اون بیشتر به تعبیرش میخوره)

ﻋﺮﻳﺾ ﻭ ﺯﻻﻝ: ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﺯﻳﺎﺩ ﺩﺭ ﺁﻳﻨﺪﻩ

ﺩﺭ ﺁﻥ ﺷﻨﺎ ﮐﺮﺩﻥ: ﺧﻮﺵ ﺷﺎﻧﺴﯽ

ﺍﻓﺘﺎﺩﻥ ﻭ ﺑﻮﺳﻴﻠﻪ ﺁﻥ ﺑﺮﺩﻩ ﺷﺪﻥ: ﺷﻤﺎ ﺷﺎﻧﺲ ﺯﻳﺎﺩﯼ ﺩﺍﺭﻳﺪ

ﻋﺒﻮﺭ ﮐﺮﺩﻥ ﺍﺯ ﺭﻭﺩﺧﺎﻧﻪ ﺑﻮﺳﻴﻠﻪ ﺷﻨﺎ: ﺁﺭﺯﻭﻫﺎﯼ ﺷﻤﺎ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﺷﺪ

و خدارا شکر میکنم که همه چیز خوب است 


اما چند روزه که خواب دیدم خانومم ایستاده و یک سیاهی پشتش ایستاده و تعبیرشو دقیق نمیدونم اما امیدوارم که این چیز بدی نباشه. 

نظرات 5 + ارسال نظر
زمزمه باران... سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 16:38 http://www.baran-bahari.mihanblog.com/

سلام.شرمنده.
وب خودتونه.
نمیدونستم.

سلام , خواهش میکنم
اینجا متعلق به همه س
اشکال نداره خوبه که گفتین

زمزمه باران... سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:15 http://www.baran-bahari.mihanblog.com/

هر وقت میآم وبتون و این آهنگ گوش میدم.
آهنگتون آروم هست ولی خیلی غمگین.

فردا اگه بتونم یه آهنگ خوب و بی کلام با گوشیم آپلود میکنم و میزارم .. یه مدته با گوشی میام یکم سختمه

زمزمه باران... سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:12 http://www.baran-bahari.mihanblog.com/

سلام.خوبین؟؟
تعبیر خوب بکنین خوابهاتون.
صدقه یادتون نره.

سلام ممنونم
چشم سعی میکنم
حتما

معلم شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 20:00 http://shirinbeyan.mihanblog.com/

اگه هنوز مجرد باشی بجای خانمت میتونه مادر یا خواهرت باشه ( همون ارتباطی که با تعبیر خواب رودخونه داشتی )

اونموقع که این خواب رو دیدم مجرد بودم اما زیاد طول نکشید که کلا زندگیم از این رو به اون رو شد و جریان آب منو با خودش برد و الان متاهل و خوشبختم و زندگی خیلی خوبی هم دارم

معلم شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 19:59 http://shirinbeyan.mihanblog.com/

تعبیر خواب اولت بنظر ناقص میاد...
ولی در مورد دومی که به اولی هم میتونه ربط داشته باشه ( با تعبیر خودتون ) اینه که از شما دلخوری هایی داره..
سیاهی ها نشونه کدورت هایی است که در زندگی شخصی هست.
کارهایی میکنی که خانمت موافق نیست ولی چون پشت سرش قرار داره یعنی کاری ازش بر نمیاد و میخواد ندید بگیره.
سعی میکنه بهشون فکر نکنه اما نمیشه وهمیشه باهاشه.

بله همینطوره یه دلخوریه کوچکی بود که حل شده, خوب تعبیر کردین ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد