☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

(¯`°اطلاعات در مورد من°´¯)

در این پست تا زمانی که بتونم و زنده باشم بروز رسانی از خودم خواهم کرد
امروز 2\9\1393 روزی که ویرایش شد


اطلاعات پروفایل :

پـرویـز ستـوده ـ پـسرِ بی نظیـرِ مهـربـون ، Parviz sotoudeh

درباره من :

مهربون و با اعتماد بنفس و شوخ
تو بیمارستان به دنیا اومدم و از بچگی بزرگ شدم
چند سال سن دارم و تو دوران کودکیم بچه بودم
با رفیقام دوست شدم و تو خونمون زندگی میکنم
بعضی شبا که میخوابم خواب میبینم و تا حالا هم نمردم


رک گو ، گرم و با احساسم و معمولاً دوست داشتنی به نظر میرسم
چشمانی قشنگ و قهوه ای دارم .. بلند قد و لاغر اندام ولی خوش تیپم
به لباسهایم اهمیت زیادی میدم و پولم را صرف خرید لباسهای ساده و قشنگ می کنم

---------------------------------------------------------------------

من دلم هنوز مثه بارونه » تازه و خنک و ناز و آرومه
و دلم تنگه واسه اون پرتقاله خوشمزه
آهای زمونه این گردونتو کی داره میگردونه؟
ای نازنین دل » زندگی خوب و مهربونه
عطرو بوش همین غم و شادیِ کوچیکو بزرگمونه
بیا عسلکه شیرینم » قصمون هنوز ناتمومه
از اینجا به بعد کی میدونه که چیه سرنوشت من؟

---------------------------------------------------------------------

 اگر از چیزی خوشم بیاد عقیده بقیه مردم رو نادیده میگیرم
و لجوجانه بدستش میارم

---------------------------------------------------------------------

وقتی اعصبانی میشم بطرز باور نکردنی ترسناک میشم
اما وقتی ارومم و با کسی خوبم خیلی خونگرمم
یه پسر بی ریا مثه ورق سفیدم دیگران با من حس گرمی و راحتی میکنن

---------------------------------------------------------------------

وضعیت :

مرد مجرد متولد شهریور 1365


محل سکونت :

استان گلستان ، گنبـدکـاووس


تحصیلات :

دیپلم کامپیوتر رشته وب ( طراحی صفحات وب) و 7تا مدرک کامپیوتری دارم


شغل :

 اپــرا..OPERATOR..تـــور


محل سکونت :

Iran ، گلستان ، گنبـدکـاووس (4 سال هم تهران زندگی کردم)

--------------------------------------------------

علایق :

تماشای انیمه های ژاپنی ، سریالهای کره ای
وبلاگ گردی .. وب نویسی .. موزیک .. کتاب و ...
و بودن در جامعه مجازی لـایـن و فیس و کلوب


ورزش :

بــازی با کامپیوتر .. پیاده روی و یه کوچولو وزنه برداری


کتابها :

چرا انسانـهای خـوب رنج می بـیـنـنـد . نــامـادری
چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد ؟
روانشناسی و هیپنوتیزم و کتابهای آموزشی و ...


موسیقی :

شعر و صداش قشنگ باشه دوس دارم
دکلمه .. احساسی .. آذری .. فارسی .. ترکمنی .. اسپانیایی ......


برنامه تلویزیون :

علاقه ای به تماشای تلویزیون ندارم


فیلمها :

داستان عشق درهاروارد .. ذائقه شخصی .. ایمان
شکارچی شهر .. شهربی رحم
وارثان ..پسر زیبا .. دختر من .. سه روز .. تو زیبایی ...


غذا :

هرچی که خوشمزه و خوش رنگو بو باشه دوس دارم


مهارتها :

فتوشاپ .. گرافیک .. طراحی صفحات وب .. کاربر فلش .. آفیس و .....


علایق کاری :

هرچی میخواد باشه فقط آسون با درامد خوب