☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

Цветочный узор

آدمهـا همگـی مثـلِ هـم نیستن

مـن همیشـه دلـم میخـواست کـه یـه آدم مـوفـق و خـوشحـال بـاشـم و شـدم
بـا خـواستـه هـاتـون روبـرو بشیـد و اونـوقـتِ کـه می بینیـد واقعـا" بـرنـده شـدیـد

Цветочный узор

13.gifبوسه بارون میکنم لباتو تا یارم بشی ، ناز کنی، ناز بکشم، همــیشه غمخوارم بشی13.gif
13.gifلبای نازتـو با صد گل خنده وا کنی ، با هزار بوسه طبیب دل بیمارم بشی13.gif
13.gifاگه تو یارم بشی، شهرو چراغون میکنم ، زیر پات گل میریزم، لباتو گلگون میکنم13.gif
13.gifلبای نازتو با صد گل خنده وا کنی ، با هزار بوسه طبیب دل بیمارم بشی13.gif
13.gifقد و بالای بلات چشمارو جادو میکنه ، سر هر پیچ و خمش دست دل و رو میکنه13.gif
13.gifشب چراغ دل تاریک منه چشمای تو ، چشم افسونگر تو ناز به آهو میکنه13.gif
13.gifامشب از این آسمون میدونم بارون میاد ، میدونم ابرا میرن ستاره من بیرون میاد13.gif
13.gifامشب از سینه من صدای ناله میاد ، میگه باز این دل من که دیگه اون نمیاد13.gif
13.gifتوی این عهد و زمون چه کنم با غم و درد ، دیگه باور نداره حرفمو این دل سرد13.gif
13.gifای خدا این روزگار چرا اینجور میکنه؟ چرا با غصه و غم منو رنجور میـکنه13.gif
13.gifچی میشه این شب سرد بره و فردا بشه ، کی میشه ابرا برن ستاره من پیدا بشه13.gif

عکس متحرک رقصعکس و تصاویر متحرک رقص | Danceعکس متحرک رقص

pichak.net-01.gif
08.gif08.gif08.gif

(¯`°همسفر°´¯)

همسفر تنها نرو بزار تا باهم بریم سرنوشتمون یکی هردومون مسافریم
تازه از راه رسیدم هنوزم خستهء راه
همسفر تنها نرو بزار تا منم بیام ، سخته دل کندن از این شهر و دلبستگیا
موندم از خونه جدا با همه خستگیا ، جون به لبام رسیده تا به کی در به دری
درد غربت رو تنم که بازم باید بری بزار تا خستگی از این تن خسته بره
سخته دلبستگی از شهر دلبسته بره ، اگه بذاری بیام من میشم سنگ صبور
گوش به قصه هات میدم شهر غربت راه دورِ

(¯`°زندگی به شرط خنده°´¯)

نقش من چی ، نقش تو چی ، قصمون چرا هر کی هر کی
من به جای تو ، تو به جای من ، بازی می کنیم تا یکی شدن
روزگار عجب کار نوایی ، جای هر کسی اینجا خالی
پشت پنجره منتظر نمون ، دنیارو ببین هم صدا بخون
آسمون به شرط خورشید ، زندگی به شرط خنده
بگین که تو شهر قصه ، دل ساده سیری چنده
راه من چیه ، راه تو چیه ، برد و باخت این بازی با کیه
آدما چرا رنگ به رنگ می شن ، هم زشت می شن و هم قشنگ میشن
چرا هر کسی صاف و ساده نیست ، چرا دلخوشی بی اراده نیست
دستتو توی دست من بزار ، شکل خودت باش نقاب رو بردار


(¯`°عید که میشه°´¯)

елочная гирлянда

موقع عید که میشه ، آدمها هر ازگاهی  ، آرزویِ یه معجزه رو دارن

آرزوی برگشتنِ یه دوستِ قدیمی یا تماس خوشآمدگویی از طرفِ نیمهء گمشده زندگیت

عید روزیِ که بنظر میرسه امکانِ انجامِ همه جور معجزه ای که فکرش رو بکنی هست

با اینکه عید همیشه این معجزه هارو برامون نمیاره ، بازم با اینحال هرسال متشکریم

هنوزم امیدوارم بهترین عیدِ زندگیم رو داشته باشم .

елочная гирлянда

(¯`°یه نصیحت از من°´¯)

اونیکه یک بار تنهات گذاشته ، باز هم تنهات میزاره
اونیکه یک بار بهت خیانت کرده باز هم بهت خیانت میکنه
اونیکه یک بار رفیق نیمه راه شده باز هم وسط راه رهات میکنه
اونیکه رفته دیگه رفته درو به روش ببندو نزار با زندگیت بیشتر از این بازی کنه
دیگه هیچ وقت بهش اعتماد نکن ، منتظر باش یکی دیگه میاد بهتر از اون


анимационные картинки