☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم


من هم خیلی خوب میدونم ممکنه زیاد عمر نکنم و شاید منم مثل پدرم زود از دنیا برم

عکس متحرک, تصاویر زیبا ساز وبلاگ, قشنگ, جالب,عکس انیمیشنیکی از شعرهای من یا حرفهای من در قالب شعر :عکس متحرک, تصاویر زیبا ساز وبلاگ, قشنگ, جالب,عکس انیمیشن

من نیز مدتیست میبارم زآنچه بودم و آنچه هستم

میبارم بر قسمت خویش و دردهایی که میکشم
میگریم بر خویش ، نمیدانم چرا حال که زندگی زیباست ، بار سفر باید ببندم

خوابی که یک سال پیش دیدم

خواب دیدم در رودخانه ای بزرگ  و در وسط رود هستم و در ساحل در سمت راست خواهرم و در گوشه سمت چپ مادرم ایستاده و من به سمت اونها میخواهم بروم اما آب منو به عقب میبرد

این خواب من بود که تعبیرش این بود و دارم میبینم واقعا تعبیرش درست است و تعبیر خوابم اینه و از اونها هم دور شدم


ﺍﮔﺮ ﺭﻭﺩﺧﺎﻧﻪ ﺍﻱ ببینید ﮐﻪ ﺁﺏ ﺻﺎﻑ ﻭ ﺭﻭﺷﻦ ﺩﺍﺭﺩ ﺩﺭ ﺁﻳﻨﺪﻩ ﺑﺎ ﻣﺮﺩﻱ ﮐﺮﻳﻢ ﻭ ﺑﺰﺭﮔﻮﺍﺭ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﺧﻮﺍﻫﻴﺪ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺍﺯ ﺍﻭ ﻧﻌﻤﺖ ﺧﻮﺍﻫﻴﺪ ﻳﺎﻓﺖ ﻭ ﺣﻤﺎﻳﺖ ﺧﻮﺍﻫﻴﺪ ﺷﺪ.(که اون مرد زن خودمه چون اون بیشتر به تعبیرش میخوره)

ﻋﺮﻳﺾ ﻭ ﺯﻻﻝ: ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﺯﻳﺎﺩ ﺩﺭ ﺁﻳﻨﺪﻩ

ﺩﺭ ﺁﻥ ﺷﻨﺎ ﮐﺮﺩﻥ: ﺧﻮﺵ ﺷﺎﻧﺴﯽ

ﺍﻓﺘﺎﺩﻥ ﻭ ﺑﻮﺳﻴﻠﻪ ﺁﻥ ﺑﺮﺩﻩ ﺷﺪﻥ: ﺷﻤﺎ ﺷﺎﻧﺲ ﺯﻳﺎﺩﯼ ﺩﺍﺭﻳﺪ

ﻋﺒﻮﺭ ﮐﺮﺩﻥ ﺍﺯ ﺭﻭﺩﺧﺎﻧﻪ ﺑﻮﺳﻴﻠﻪ ﺷﻨﺎ: ﺁﺭﺯﻭﻫﺎﯼ ﺷﻤﺎ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﺷﺪ

و خدارا شکر میکنم که همه چیز خوب است 


اما چند روزه که خواب دیدم خانومم ایستاده و یک سیاهی پشتش ایستاده و تعبیرشو دقیق نمیدونم اما امیدوارم که این چیز بدی نباشه.