☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

(¯`°شانه خالی کردن°´¯)



امروز به آنهایی می اندیشم که روی شانه هایم گریه کردن

و نوبت من که شد شانه خالی کرد



(¯`°دلگیر نباش°´¯)

تقصیر از خودم بود

دسته کلید علاقه که گم شد

باید عوض میکردم قفل تمام آرزوهایم را


(¯`°گاهی تنهایی°´¯)

گاهی تنهایی آنقدر قیمت دارد که در را باز نمی کنم
حتی برای تو که سالها منتظر در زدنت بودم

(¯`°واقعا چرا ؟°´¯)


چرا هر چی بیشتر می خواهی کم نسیبت میشه ؟

چرا هر چی خوبی میکنی بدی میبینی ؟

چرا کارِ دنیا همیشه برعکسه ؟



دراین بازار نامردی به دنبال چه میگردی ؟

نمی یابی نشان هرگز تو از عشق و جوانمردی

برو بگذر از این بازار ، از این مستی و طنازی

اگر چون کوه هم باشی در این دنیا تو می بازی


(¯`°درد داره°´¯)


اره درد داره اون موقعی که میدونی هنوزم دوستم داری

ولی نباید بروی خودت بیاری

موقعی که میخوای اونی باشی که من میخوام اما نمیشی

اون موقعی که یاد کارام می افتی یه لبخند میاد گوشهء لبت و بعدش

هــــــــــــآی هـــــــــــــــــــــآی گریه میکنی

موقعی که هستم قدرمو نمیدونی اما وقتی میرم

تاریخ تولدم میشه پسورد گوشیت یا پسورد زندگیت

اره درد داره موقعی که دلت یه چیزی میگه عقلت یه چیزه دیگه

موقعی که میدونی کلی خاطر خواه دارم

اما دلم پیشه یه بی معرفتی مثل تو گیره

موقعی که نمی دونی کجامو چطور میگذرونم اره بد دردی داره و بدتر اینکه

ناراحتی دلت یه عالمه گریه میخواد اما میبینی نیستم

که بغلت کنم و بگم آروم باش قربونت برم گریه نکن

یا وقتی که بهت زنگ نمیزنم اما با شنیدن صدای گوشیت نفست بند میاد

وقتی بهم نیاز داری ولی نیستم بد درد داره اره درد داره

وقتی یهو احساس میکنی اسمت رو صدا کردم

اما متوجه میشی فقط خیال بوده

یا وقتی تو خیابون راه میری

میبینی همه دست عشقشون رو گرفتن اما تو

میدونم گفتن این حرفها برای تو که میشنوی خیلی سنگینه

اما بد درد داره اگه نگم تو نبودت اصلا ناراحت نیستم

راستی امروزم گذشتا بدونه تو یه درد دیگه به دردام اضافه شد

اما میدونی برات چی آرزو کردم ؟

اینکه همیشه خوش باشی و منو اصلا یادت نیاد

اما اگه هنوزم دوستم داری

یه چیزو ازم یادگاری ببر برای خودت به دردت میخوره و اون اینکه

اگه کسی اومد تو زندگیت اونی بشی که اون میخواد

نه بخاطر اینکه قدرتش رو بهت نشون بده

بلکه بدونی براش مقدسی

که حتی دوست نداره کسی بهت نگاه کنه

راستی حالا تو بگو نبودنم تو زندگیت درد داره ؟

من که عاشقتم ، مواظب خودت باش



(¯`°وابسته°´¯)

می آیی در وا میشود

 میروی در بسته میشود

 میبینی ! حتی در هم وابسته میشود



(¯`°آتـــیش داری ؟!°´¯)

خـــودکــشی کـــارِ آسونــیه ... اگــه مــردی زنـــدگی کُـــن

ســـیگارش را مــی گــذارد زیــر لبــش و مـــی گــوید : آتـــیش داری ؟!

جــواب مــیدم : تــوی جــیــبــم کــه نــه ... تـــو”دلــــم“چـــرا

                          بــه کــارت مــی آیــد ؟




(¯`°بگذار آسوده بخوابم°´¯)

هنوز هم ، حوالی خواب های شبانه ام پرسه میزنی

 لعنتی !!  دیر وقت است ، آرام بگـــــــیر

بُگذار یک امشب را آسوده بخوابم




(¯`°دوستم بدار°´¯)

ساده دوستم داشته باش

خود را درگیر پیچ و خم زندگی نکن

من تو را همین جور ساده دوست می دارم

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

گوهر دل را نزن بر سنگ هر ناقابلی

صبر کن پیدا شود گوهر شناس قابلی

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com


روی دلِ آدما هرگز حسابی وا نکن
از در نشد از پنجره زوری خودت رو جا نکن
آدمکای شهرِ ما بازیگرایِ قابلی هستن
وقتش بشه یواشکی رو قلب هم پا میذارن
قصهء روزگار اینه ، به هیچ کسی وفا نکن
روی دلهای آدما هرگز حسابی وا نکن
آدمکای شهرِ ما قلبها رو داغون میکنن
دلِ ستارهء منو از زندگی خون میکنن
ستاره ها چشماشونو با اشکاشون رنگ میزنن
به قلب هر ستاره ای آدمکا چنگ میزنن


 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

بار آخر ، من ورق را با دلم بُر میزنم ، بار دیگر حکم کن
اما نه بی دل ، با دلت ، دل حکم کن
حکمِ دل :
هر که دل دارد بیندازد وسط تا ما دلهایمان را رو کنیم
دل که رویِ دل بیفتد ، عشق حاکم میشود
پس به حکمِ عشق ، بازی میکنیم ، این دلِ من ، رو کن حالا دلت را
دل نداری ؟!  بُر بزن اندیشه ات را
حکم لازمِ ، دل سپردن ، دل گرفتن ، هر دو لازمِ

نازکتر از بلورم و نرمتر از حریر ، اگر قصد شکستن داری

سنگ بی انصافیست ، یک تلنگر کافیست

از رنجی خسته ام که از آن من نیست

بر خاکی نشسته ام که از آن من نیست

با نامی زیسته ام که از آن من نیست

از دردی گریسته ام که از آن من نیست

از لذتی جان گرفته ام که از آن من نیست

به مرگی جان می سپارم که از آن من نیست