☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

آدمایی که واقعا ضعیف هستن ، تا روزی که بمیرن
خشم و بیچارگی را تحمل می کنند

توی زندگی بعد از اینکه خانواده خودم را ترک کردم و خواستم به زندگیم پایان بدم
زندگی روی دیگری را به من نشان داد :

و 5ساله که ازدواج کردم و بچه دارم و ارتباطی با خانواده م نداشتم بجز مادرم

خیلی واضح دیدم که تنها کسانیکه برام ارزش قائل هستند:
زن و فرزندانم هستند و حتی خانواده خانومم بیشتر بهم احترام می گذارند

امسال رفتم مسافرت و خانه مادرم خیلی ها بودن و گویی گمشده ای را پیدا کرده بودن

اما من نسبت به آنها بی تفاوت بودم و ارزشی برایشان قائل نبودم
(بی احترامی نکردم فقط محل ندادم بهشون)

و بعد از 3روز برگشتم ...
و دنیا درس خوبی رو به من داد و خب منم انجامش دادم و به نتیجه رسیدم

کسانی هستند تورا میرنجانند (حتی از خانواده خودت) آنها را بریز دور ..
اگر توانستی خانواده خودت را بساز

و من ساختم کسانی را دارم که اگر من خدایی نکرده نباشم زندگی برایشان جهنم می شود

پ.ن : قدر افرادی که جزو خانواده شما هستند را بدانید چون با پشیمانی چیزی گیر شما نمی آید

من که رفتم و حال از زندگی که ساخته ام راضی هستم .

خدایا شکر.

دوست دارم روی سنگ قبرم بنویسند

دوست دارم روی سنگ قبرم بنویسند
تا زنده بود ، کٌشته بودنش ... اما وقتی مٌرد ، زنده کردنش !
در حیرتم از مرام این مَردم پست ... این طایفه ی زنده کٌش مٌرده پرست !
این جماعت بعد مَرگم زنده میکنن
کی به ما اجازه داده کسی رو قضاوت کنیم ؟!
به یکی توهین یا اصلا نظر بدیم ؟!
چه کسی این را در ما خلق کرده است ؟!