☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

کامنت

(¯´v´¯)ـــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
(¯´v´¯)_(¯´v´¯)ـــــ لــا یــکــــ (¯´v´¯)_(¯´v´¯)
(¯´v´¯)ـــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــ (¯´v´¯)





██♥██♥██عالـــــــی بود██♥██
██♥██♥██♥██♥██♥-----------------------------██
██♥██♥██♥██♥-----------------------------██♥██
██♥██♥██♥-----------------------------██♥██♥██
██♥██♥-----------------------------██♥██♥██♥██




(¯`°بسیار خسته ام°´¯)


هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمی کنم
نگاهم اما گاهی حرف می زند گاهی فریاد می کشد
و من همیشه به دنبال کسی می گردم
که بفهمد یک نگاه خسته چه می خواهد بگوید ...

دلم گرفته قد دنیا نه هم صحبتی دارم نه هم زبونی
تنها و غریب در اتاق نشسته ام با تکرار یه آهنگ غمگین
دارم دق میکنم دیگه تحمل ندارم خسته شدم کم اورده ام
حرفهایی در سینه دارم اما با که گویم من که کسی رو ندارم
هوای دلم خیلی گرفته شاید ابریست
دوست دارم فریاد بکشم داد بزنم جیغ بکشم اشک بریزم
اما این بغض لعنتی چرا وا نمیشه
از این موی سیاه و چهرهء جوانم گمان نبر که پیر نیستم
قلب من خالیست اما دلم از تنهایی گرفته
این روزها صبح تا شب بیدارم خواب ندارم
اشتهایی ندارم و میدونم که عاشق نیستم
فقط یک هم صحبت یک هم زبان
یکی که باهاش حرف بزنم میخواهم
دلم گرفته ای خدا دیگه ایمانی برایم نمونده
چرا هر کجا که میروم کسی مرا نمی بیند
چرا کسی مرا دوست نداره
چرا تنهاترین تنها شدم
دیگه فکر می کنم تو هم منو نمی بینی
شاید هم من اصلا نیستم
گاهی به خودم میگویم : شاید دروغی بیش نیستی

(¯`°باز باران°´¯)

باز باران باترانه می خورد بر بام خانه
خانه ام کو ؟ خانه ات کو ؟ آن دل دیوانه ات کو ؟ روزهای کودکی کو ؟
فصلِ خوبِ سادگی کو ؟ یادت آید روز باران گردش یک روز دیرین ؟
پس چه شد دیگر کجا رفت خاطراتِ خوب و رنگین ؟
در پسِ آن کویِ بن بست در دلِ تو آرزو هست ؟
کودکِ خوشحالِ دیروز غرق در غمهای امروز
یادِ باران رفته از یاد ! آرزوها رفته بر باد !
باز باران می خورد بر بامِ خانه بی ترانه بی بهانه شاید هم گم کرده خانه
 



(¯`°وانمود کن + دکلمهء من در ادامه مطلب°´¯)

وانمود کن او را نمیبینی قلب من ، اگرچه دارد می آید
وانمود کن به او نیازی نداری قلب من ، اما لبخند بزن
برای فرار خیلی دیره قلب من
لبخند بزن اگر اشک ها شروع به ریزش کردند
به بالای سر او نگاه کن
وانمود کن عاشقش نیستی
وانمود کن او را نمیبینی هرگز



سایت تک انیمه

  ادامه مطلب ...

(¯`°امروز نبودی°´¯)

امروز نه چایی م دارچین داشت ، نه قهوه ام شکر
نه اینکه نخواهم ، حوصله اش  را نداشتم
یعنی می دانی ، امروز نبودم ، نه ! امروز اصلا نبودم
نه سر کلاس ، نه در خیابان ، نه در کنار تو ، من که خیلی وقت است نیستم
امروز آفتاب بود ، بهار بود ، راحت بگویم امروز تو باید میبودی
همهء روزها به کنار ، تو امروز را عجیب به من و به چشمهای منتظرم بدهکاری