☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

(¯`°وانمود کن + دکلمهء من در ادامه مطلب°´¯)

وانمود کن او را نمیبینی قلب من ، اگرچه دارد می آید
وانمود کن به او نیازی نداری قلب من ، اما لبخند بزن
برای فرار خیلی دیره قلب من
لبخند بزن اگر اشک ها شروع به ریزش کردند
به بالای سر او نگاه کن
وانمود کن عاشقش نیستی
وانمود کن او را نمیبینی هرگز



سایت تک انیمه

  


نظرات 1 + ارسال نظر
محسن سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:39 http://jaaleb.blogfa.com

فقط یه ایرانیه که می تونه یه جمله با 22 تا فعل بسازه!!

داشتم می رفتم برم دیدم اومد گرفت نشست، گفتم بزار برم بپرسم ببینم میاد؟ نمیاد؟!
دیدم میگه : نمیخوام بیام برو بزار بگیرم بخوابم!!!
خدا میدونه ترجمه ی انگلیسیش چی از آب در میاد ...!!
والااااااااااااااااااااا

خیلی قشنگ بود ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد