☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

بازی DmC: Devil May Cry برای کامپیوتر – ویندوز


همه چیز از سال ۲۰۰۹ شروع شد، وقتی که مجله ی گیم اینفورمر طی یک شایعه اعلام کرد که شماره ی بعدی سری DMC توسط استودیوی نینجا تئوری ساخته خواهد شد و تا سال ۲۰۱۲ از آن خبری نخواهد بود. مثل تمام شایعات دنیای بازی های رایانه ای، این شایعه هم درست از آب درآمد و در “توکیو گیم شو” سال ۲۰۱۰ بازی به طور رسمی معرفی شد. بلافاصله بعد از معرفی بازی و انتشار اولین تریلر، موج اعتراض و تنفر به سمت کپکام و نینجا تئوری سرازیر شد. دانته ای که نینجا تئوری به نمایش گذاشته بود کاملا با آنچه همه ی طرفداران در ذهن داشتند متفاوت بود. موی سیاه و رفتار غربی دانته او را از ریشه هایش دور ساخته بود. بعد از نمایشگاه توکیو هیچ خبری از بازی به بیرون درز نکرد. تا اینکه در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۱ تریلر دیگری از بازی منتشر شد. چیزی که در تریلرها بیشتر از همه به چشم می آمد، تلاش نینجا تئوری برای بدست آوردن دل طرفداران بود.  بازگشت مو های سفید دانته(البته فقط در حالت Devil Trigger) به طور مختصر آتش خشم طرفداران را فرو نشاند، اما نینجا تئوری می دانست برای تثبیت جایگاه بازی اش میان طرفداران به چیزهای بیشتری نیاز دارد. بعد از نمایشگاه E3 تقریبا تمام تریلر ها به نوعی خبر از وجود روح سری DMC در این بازی را می دادند. ماموریت های مخفی، بازگشت حرکات قدیمی دانته و … خبر از تلاش نینجا تئوری برای نزدیک کردن این بازی به سری DMC می داد. این تلاش همچنان ادامه دارد، به طوریکه در آخرین اطلاعات منتشر شده از بازی در همایش Captivate شاهد منتشر شدن اطلاعات بیش تر و تریلر های  DMCگونه تر از طرف نینجا تئوری بوده ایم.


ادامه مطلب ...

بازی Darksiders II



Darksiders II شما را در نقش Death یکی دیگر از چهار سوار آخرالزمان قرار می دهد که مأموریتش آزاد کردن برادرش War و بازگرداندن شهرت اوست. سفر Death همراه با مبارزه علیه شیاطین مختلف و عبور از سرزمین های گوناگون خواهد بود. او بسیار آرام است و قصد دارد کسی را نجات دهد. در Darksiders II او کاملاً به خودش متکی است و همچنین شخصیتی است که می تواند بسیار تغییر پذیر باشد. دونالد کارگردان بازی در اینباره می گوید که بیشتر شدن قابلیت های نقش آفرینی، باعث به وجود آمدن چنین چیزی در بازی شده است. در این بازی قابلیت های زیادی وجود دارند که بازیکنان می توانند به وسیله آن ها، نوع مبارزه ها، زره ها و هر چیز دیگری را تغییر و ارتقاء دهند. حتی او می تواند از آیتم هایی که از سایر دشمنان بدست می آورد هم استفاده کند.

ادامه مطلب ...

بازی Hitman:Absolution Professional Edition هیتمن:آمرزش برای


داستان

اطلاعات دقیقی از داستان بازی فاش نشده امّا طبق اطلاعات بدست آمده دشمن اصلی ۴٧در این نسخه فردی بنام Black Dexter است و داستان حول محور فردی بنام ویکتوریا می چرخد. همچنین دایانا در این نسخه حضور ندارد و طی وقایعی کشته میشود و قبل مرگ از ۴٧ تقاضای محافظت از دختری بنام ویکتوریا را میکند. همچنین مراقب جدید ۴٧ فردی بنام Benjamin Travis و دستیارش Jade است.

 

این نسخه همان نسخه ی از پیش نصب شده ی  ۲۵ گیگابایتی STEAM UNLOCKED می باشد که توسط تیم SKIDROW منتشر شد فیلم Making of Hitman: Absolution و آرت بوک از آن حذف شده و توسط نرم افزار FreeArc فشرده شده است و از ۲۳ گیگابایت به ۱۰ گیگابایت رسیده است.

نسخه ای دیگر با حجم ۱۵ گیگابایت به تازگی توسط SKIDROW منتشر شده است که قابل نصب می باشد.

می توانید نسخه ی ۱۰ گیگابابتی را دانلود کنید و ۵ گیگابایت ذخیره کنید.


ادامه مطلب ...

بازی Emergency 2013 وضعیت اضطراری


علاوه بر تمام موارد و کرکتر ها و امکانات موجود درنسخه ی ۲۰۱۲ این بازی ، در Emergency 2013 شما قادر به کارشناسی مبارزات انتخاباتی جدید با چهار ماموریت جدید را داشته باشید. فوران یک آتشفشان فوق العاده عظیم ، اروپا را تهدید به دفن می کند. رودخانه ها از گدازه پر است. نیروهای اورژانس باید جنگل ها را که در حال سوختن هستند مهارکنند.

 مسئولیت رسیدگی به شهروندان خشمگین در آتش سوزی ها و مهار آتش اط وظایف شما است.بازی دارای سبک استراتژی است. بازی رایانه‌ای راهبردی نوعی از بازی‌های رایانه‌ای است که در آنها برگزیدن استراتژی مناسب برای رسیدن به هدف، اصل و پایه شیوه بازی را تشکیل می‌دهد. در این بازیها هدف اتخاذ استراتژی مناسب جهت غلبه بر حریف می‌باشد. در انواع این بازی‌ها باید حرکتی اصولی جهت جمع آوری منابع مانند سنگ، چوب، غذا، طلا، پول و به طور کلی بر طرف کردن پیش نیاز ها پیش بگیرید تا هر چه سریع تر به پیشرفت و تولید فناوری برتر نسبت به رقیب نائل شوید. راهبرد نوبتی یا استراتژی نوبتی (به انگلیسی: Turn-based Strategy) سبکی است در بازی‌های رایانه‌ای که زیرمجموعهٔ سبک راهبردی است. این سبک به مانند بازی شطرنج است و بازیکن‌ها به نوبت تغییراتی را در بازی اعمال می‌کنند و مهره‌های یکدیگر را نیز به نوبت حرکت می‌دهند. در این سبک نیز به مانند سبک راهبردی، هدف بازی غلبه بر حریف با پیش گرفتن رویهٔ مناسب است. این سبک دارای چند زیر مجموعه است: فانتزی ، تاریخی ، مدرن و علمی تخیلی !


ادامه مطلب ...

دانلود بازی بازی Far Cry 3


فارکرای ۳ همانند نسخه های پیشین دارای یک محیط OpenWorld است.به گفته ی سازندگان ، محیط این بازی ۱۰ برابر از محیط فارکرای ۲ بزرگتر است.محیط بازی از تپه ها و صخره های سنگی ، بوته ها و درخت های سرسبز تشکیل شده که در حین انجام بازی ، استفاده های فراوانی از آنها خواهید برد به خصوص برای موارد و روند مخفی کاری.بعبارتی روند گیم پلی بازی بر محوریت محیط تعریف می شوند.همانطور که گفته شد بازی در سبک دنیای باز است و محیطی بزرگ که ماموریت های اصلی و فرعی در آن انجام می پذیرد.برای انجام این ماموریت ها و گشت و گذار در جزیره ، خودرو هایی تعبیه شده که نسبت به نسخه ی قبل متنوع تر شده اند.همچنین برای گذر از رودخانه ی موجود در این جزیره ، می توانید از قایق استفاده کنید.همه چیز برای پیاده کردن یک openworld خوب آماده است.اما گیم پلی بازی که در سبک اول شخص شوتر قرار گرفته ، مشابه به سیاق ندای وظیفه است.فارکرای ۳ دارای قابلیت Crouch نیز می باشد که به لطف آن و بااستفاده از محیط بازی ، می توانید مخفی کاری را اعمال کنید.در بازی از سلاح های متنوعی استفاده خواهید کرد.همچنین سلاح سرد هم در بازی وجود دارد.به گفته ی سازندگان ، با وفور تیر برای سلاح گرم روبرو نیستید و برای این کار باید در محیط بازی گشت بزنید و ماموریت های فرعی را انجام دهید.اما قابلیت جالب توجهی که در FARCRY 3 وجود دارد ، Takedown است که چه درحالت ایستاده و چه در حالت نشسته ، انجام آن ممکن است.در کل برای اتمام مرحله بایست اندیشه ای مضاعف نسبت به سایر FPS ها داشته باشید.با رعایت این مسئله ، می توان بطورکلی این نتیجه را گرفت که گیم پلی این بازی چیزی بین مخفی کاری و شوتر محض است.چیزی که گیمر های نسل هفتم ، به آن علاقه ی مضاعفی در مقایسه با سایر سبک ها نشان داده اند.


ادامه مطلب ...

دانلود بازی Assassins Creed 3 کیش یک آدم‌کش



نسخه سوم از سری بازی های Assassin’s Creed در مورد انقلاب آمریکا و مبارزه آن ها با بریتانیا است.در ACIII در شهرهایی مانند بوستون، نیویورک و فیلادلفیا قرار می گیرید، اما محیط بازی با وجود این شهرها، همچنان وحشی است و از خشونت بالایی برخوردار است. در دموی به نمایش درآمده، بازیکنان کانر را مشاهده می کنند با استفاده از محیط بازی و درختان مختلف و ساختمان ها، مسیرش را طی می کند. آقای الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) کارگردان بازی می گوید: “شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است. یکی از قسمت های خوب این بازی انیمیشن های کانر است که بسیار زیبا از کار درآمده اند. همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند.شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود. او از مسیرهای کوهستانی و آبی، راه خودش را به این کمپ باز می کند و به شکلی حرکت می کند که کسی متوجه او نشود. کانر کمپ را بررسی می کند و چیزی نظرش را جلب می کند.

ادامه مطلب ...

بازی Dishonored سیاه رو


داستان:

شما در نقش Corvo Attano بازی می کنید که از سفری دور برگشته است اون محافظ شخصی فرماندار شهر Dunwall می باشد Corvo همراه با فرماندار و دختر کوچکش ایستاده است که ناگهان متوجه غیب شدن محفظان دیگر  می شوید و گروهی به سمت شما حمله ور می شوند Corvo سعی می کند که جلوی انها را بگیرد ولی فرماندار کشته می شود و دخرش توسط افراد ناشناس ربوده می شود وقتی که محافظین به همراه مشاور فرماندار سر می رسند و فرماندار را کشته شده می بینند Corvo را قاتل خطاب می کنند و به زندان می اندازند یکی از دوستان قدیمی Corvo که قصد دارد منطقه را از دست مشاور نجات دهد به Corvo کمک می کند تا از زندان فرار کند Corvo با نیروی جدیدی که دارد می تواند موش ها را کنترل کند مهارت Corvo در استفاده از سلاح های سرد و گرم بالاست و قدرت هایی همچون متوقف کردن زمان سوزاندن الکتریسته و… پیدا کرده است او برای انتقام گرفتن آمده است…


بقیه در ادامه مطلب با لینک مستقیم


ادامه مطلب ...

بازی Max Payne 3 مکس پین ۳


در این بازی توسط یکی از دوستانتان به شما پیشنهاد کار میدهد و به عنوان یک محافظ برای یک خانواده ثروتمند برزیلی کار می کنید … و از آن پس اتفاقات جالبی برایتان در بازی پیش می آید در این بازی مکس روی به مسکن و مشروب خوری آورده و طی اتفاقاتی که برایش بوجود می آید باعث میشود موهای سرش را از ته بزند.


بقیه در ادامه مطلب با لینک مستقیم


ادامه مطلب ...

بازی Sine Mora سینوس تاخیر


Sine Mora یا همان سینوس تاخیر نام عنوان جدید بازی در سبک Shoot’em up همه رو بزن که توسط Digital Reality و Grasshopper Manufacture ساخته شده است در بازی به شما مدت زمان محدودی داده می شود تا همه ی تصلیحات نظامی دشمن را منهدم کنید و هر بار کی یکی از آنها را نابود می کنید مدت به زمان شما اضافه می شود با استفاده از صلاح های گوناگون و محافظ های مختلف می توانید می توانید امتیاز بیشتری  کسب کنید.

نکته ی جالب این بازی این است که هنگام صداگذاری شخصیت ها به زبان مجاری قرار داده شد و سازندگان تصمیم گرفتند تا زبان شخصیت ها فقط مجاری باشد و برای غیر مجاری ها زیرنویس قرار دهند.


بقیه در ادامه مطلب با لینک مستقیم


ادامه مطلب ...

بازی Prince of Persia: The Forgotten Sands شاهزاده ایران: ماسه ه



داستان

ماجرای این بازی بعد از شن های زمان و قبل از قلمرو جنگجویان اتفاق می افتد. پدر شاهزاده او را به شهر برادر بزرگش که مالک نام دارد میفرستد تا حکومت را از برادرش یاد بگیرد.اما وقتی شاهزاده به شهر میرسد که دشمنان مالک برای بدست آوردن گنج های شهر به آنجا حمله میکنند.سرانجام برادرش را پیدا میکند و با هم به غار سلیمان میروند.مالک میگوید که اگر اگر ارتش سلیمان را آزاد کند میتواند آنها را شکست دهد.شاهزاده سعی میکند جلوی او را بگیرد اما مالک این کار را میکند.با آزاد شدن آن ارتش وحشتناک هر کسی را که در شهر بود به مجسمه شنی تبدیل میکند و فقط شاهزاده و مالک که توعی مدال به آنها رسیده بود جان سالم به در میبرند و از هم جدا میشوند.شاهزاده در محل مرموزی دختری به نام راضیه را میبیند.راضیه به او میگوید کا اگر مدال ها را به هم بچسباند، راتاش(فرمانده ارتش شیطانی) و تمام ارتش از بین میروند.شاهزاده هم به دنبال مالک میگردد ولی وقتی او را پیدا میکند مالک حرف او را باور نمیکند و میگوید که خودش میخواهد آن اهریمن را نابود کند و او را ترک میگوید.ولی وقتی با راتاش رو به رو میشود و راتاش را می کشد توسط روح راتاش تسخیر می شود و راتاش کنترل بدنش را در اختیار می گیرد و شاهزاده طبق گفته ی راضیه به دنبال شمشیر سلیمان می رود و با آن راتاش را نابود می کند و وقتی راتاش نابود شد مالک زخمی به روی سکوی نبرد پرتاب شد و وقتی شاهزاده می خواست به دنبال کمک برود،مالک گفت که دیر شده و به پدر بگو مالک گفت تو پادشاه لایقی هستی که ما رو نجات دادی و پس از آن مُرد و شاهزاده شمشیر را به مکانش بازگرداند.


دانلود در ادامه مطلب با لینک مستقیم


ادامه مطلب ...

بازی The Witcher 2: Assassins of Kings جادوگر ۲: آدمکشان شاه


جادوگر۲: آدمکشان شاه (به انگلیسی: The Witcher 2: Assassins of Kings) دومین شماره از سری The Witcher است. بازی The Witcher محصول سال۲۰۰۷ استودیوی لهستانی CD Project REDاست که توانست توجه خیل عظیمی از نقش آفرینی بازها و حتی اکشن بازها را به خود جلب کند.

The Witcher با استقبال خوبی از جانب اغلب منتقدین روبرو شد از جمله اینکه بازی توانست از وب سایت‌های مطرحی نظیر IGN و Gamespot نمره بسیار خوب ۸٫۵ از ۱۰ و از سایت GameSpy نمره عالی ۴٫۵ از۵ بگیرد. مجله معتبر PC Gamer US نیز به بازی نمره عالی %۹۰ داد. The Witcher 2: Assassins of Kings که به گفته سازندگان، کار ساختش از بعد از اتمام ساخت The Witcher آغاز شده‌است ادامه دهنده داستان شماره اول بوده و بار دیگر بازیبازها را به Temeria باز می گرداند. با توجه به فروش عالی شماره اول بازی،CD Project RED می‌تواند امیدوار باشد که دومین شماره بازی نیز با استقبال عالی نقش آفرینی بازها روبرو شود. در جریان کنفرانس مطبوعاتی بهاره CD Project RED اعلام شد که The Witcher 2 بر روی PC و کنسول‌ها انتشار خواهد یافت و دارندگان کنسول می‌توانند برای اولین بار بازی در نقش Geralt را تجربه کنند.

طریقه ی نصب و فعال سازی:

بعد از دانلود هر ۱۶ بخش آنها را استخراج کنید ۲ پوشه به نام های DVD1 و DVD2 به شما می دهد داخل این پوشه ها ۲ فایل iso به نام های sr-tw2a.iso و sr-tw2a.iso می باشد که شما می توانید هر کدام را روی یک دی وی دی ۹ گیگابایتی “به اصطلاح DVD9″ رایت نمایید و یا با استفاده از درایو مجازی آنها مونت کنید می توانید برای اینکار از نرم افزار Daemon Tools استفاده نمایید.

بعد از اینکه نصب به اتمام رسید بازی خود به خود بازی شده و صفحه ی فعال سازی را به شما نشان می دهد آن را ببندید و از داخل دی وی دی دوم پوشه ی SKIDROW  فایل _EFIGS.exe را اجرا کنید و بعد پوشه ی bin را در محلی که بازی نصب شده است کپی کنید هنگام پیغام دادن تایید کنید که با فایل/پوشه ی قبلی جایگزین شود.


دانلود در ادامه مطلب با لینک مستقیم


ادامه مطلب ...

بازی Game of Thrones بازی تاج و تخت


بازی «اکشن- نقش آفرینی» Game of Thrones که بر اساس سریالی تلویزیونی با همین نام ساخته شده طبق گفته های ناشر آن یعنی شرکت Koch Media در اوایل ماه ژوئن امسال بر روی ایکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۳ و PC عرضه می شود. استودیوی سازنده ی بازی یعنی Cyanide تقریباً ۶ ماه پیش یک بازی استراتژی از همین سری با نام A Game of Thrones: Genesis را به بازار فرستاد که بازی متوسطی بیش نبود. نویسنده ی داستان بازی هم همان نویسنده ی رمان های معروف A Song of Fire and Ice یعنی آقای George R.R. Martin است که این خود نوید یک داستان با کیفیت را می دهد و ما را بیشتر امیدوار می کند که این بازی مثل بازی دیگر استودیوی Cyanide به یک شکست تبدیل نشود.موتور ساخت این بازی موتور قدرتمند UNREAL ENGINE می باشد.


دانلود در ادامه مطلب با لینک مستقیم


ادامه مطلب ...

بازی سایه خشم فرشتگان Shade: Wrath of Angels



بازی جذاب و محبوب سایه خشم فرشتگان در ژانر وحشت و فکری و تخیلی یکی از بازی های پرطرفتار این سالها بوده است. این بازی توسط تیم های ایرانی زیادی به فارسی ترجمه شده است. بازی موجود با ترجمه راهنمای بازی یکی از بهترین ترجمه های موجود در بازار می باشد که برای اولین باز در مرکز دانلود دیده بان نت می توانید آن را دانلود نمایید.

دانلود در ادامه مطلب با لینک مستقیم

ادامه مطلب ...

بازی The Chronicles of Narnia: Prince Caspian سرگذشت نارنیا: شاه



ابن بازی بر اساس فیلم  سرگذشت نارنیا: شاهزاده کاسپین ( به انگلیسی The Chronicles of Narnia: Prince Caspian ) که در سال ۲۰۰۸ اکران عمومی شد ساخته شده.

داستان:

توطئه ای تازه ، نارنیا را تهدید می کند …

راهنمای نصب:

بعد از دانلود تمام بخش ها و استخراج آنها وارد پوشه ی The.Chronicles.of.Narnia-Prince.Caspian شوید و از طریق Autoplay.exe بازی را نصب کنید پس از نصب وارد پوشه ی Crack شده و محتویات فایل Crack.rar را در پوشه ای که بازی نصب شده است استخراج کنید “با فایل های همنام جایگزین کنید” حالا بازی کرک شده است.

نکته:

در صورتی که می خواهید بازی را بروی دی وی دی رایت کنید باید از دی وی دی ۹ گیگابایتی به به عنوان دی وی دی ناین هم شناخته شده است استفاده کنید و فقط محتویات پوشه ی The.Chronicles.of.Narnia-Prince.Caspian را رایت کنید تا دی وی دی بتواند از روی Autoplay.exe اجرا شود فایل Crack.rar نیز نباید استخراج شده باشد و در همان حالت فشرده شده قرار داشته باشد در غیر اینصورت حجم فایل ها از ظرفیت دی وی دی ناین بیشتر می شود و شما قادر به رایت کردن نخواهید بود.


دانلود در ادامه مطلب با لینک مستقیم


ادامه مطلب ...

دانلود بازی The Elder Scrolls V: Skyrim



نسخه جدیدی از بازی بسیار پرطرفدار، تحسین شده و  فوق العاده زیبا و گرافیکی The Elder Scrolls با نام Skyrim !پادشاهی Tamriel در سراشیبی سقوط قرار دارد. همچنین در طرفی دیگر بزرگترین شاه Skyrim به قتل رسیده است.هم پیمانان از جای جای کشور برای کسب تاج و تخت به میدان آمده اند. اما قبل از این که درگیری ها به نتیجه برسد مشکلی عظیم گریبان این جامعه را گرفته و آن بیدار شدن اهریمن باستانی است.اژدهایان از راه های طولانی و مخفی کتیبه های بزرگ (Elder Scrolls) که به Tamriel ختم می شود بازگشته اند.
آینده Skyrim و حتی خود امپراطوری در کشاکشی میان “انتظار تولد” و “آمدن اژدها” به سر می برد.
تنها یک نفر می تواند در نبرد میان اژدهایان ایستادگی کند و در این زمان قهرمانی که انتظارش را می کشیدند با صدایی بلند متولد می شود…

برخی ویژگی های بازی Elder Scrolls V Skyrim :
- تولد دوباره یک حماسه فانتزی و خلق جهانی جدید در ارتفاعات کوه ها
- زندگی متفاوت در دنیای متفاوت، بازی با هر کاراکتری که به ذهنتان خطور کند و هر آنچه که می خواهید، افسانه آزادی انتخاب داستان سرایی و ماجراهای Elder Scrolls طوری که در گذشته هرگز این طور نبوده
- استفاده از موتورهای گرافیکی جدید برای ایجاد بهتر ابرهای رونده، کوه های عظیم، شهرهای شلوغ، مزارع با شکوه و سیاه چال های تاریخی و باستانی
- امکان انتخاب از میان صدها اسلحه، طلسم و توانایی های متفاوت.


دانلود در ادامه مطلب با لینک مستقیم


ادامه مطلب ...