☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

بازی Hitman:Absolution Professional Edition هیتمن:آمرزش برای


داستان

اطلاعات دقیقی از داستان بازی فاش نشده امّا طبق اطلاعات بدست آمده دشمن اصلی ۴٧در این نسخه فردی بنام Black Dexter است و داستان حول محور فردی بنام ویکتوریا می چرخد. همچنین دایانا در این نسخه حضور ندارد و طی وقایعی کشته میشود و قبل مرگ از ۴٧ تقاضای محافظت از دختری بنام ویکتوریا را میکند. همچنین مراقب جدید ۴٧ فردی بنام Benjamin Travis و دستیارش Jade است.

 

این نسخه همان نسخه ی از پیش نصب شده ی  ۲۵ گیگابایتی STEAM UNLOCKED می باشد که توسط تیم SKIDROW منتشر شد فیلم Making of Hitman: Absolution و آرت بوک از آن حذف شده و توسط نرم افزار FreeArc فشرده شده است و از ۲۳ گیگابایت به ۱۰ گیگابایت رسیده است.

نسخه ای دیگر با حجم ۱۵ گیگابایت به تازگی توسط SKIDROW منتشر شده است که قابل نصب می باشد.

می توانید نسخه ی ۱۰ گیگابابتی را دانلود کنید و ۵ گیگابایت ذخیره کنید.


توضیحات در مورد نسخه ی ۱۰ گیگاباتی Arc:

FreeArc یک نرم افزار رایگان مدیریت آرشیو می باشد که با آن می شود با یک متد خاص حجم فایل ها را کم نمود حجم Hitman:Absolution Professional Edition STEAM UNLOCKED حدود ۲۳ گیگابایت می باشد که بعد از فشرده سازی با استفاده از این نرم افزار به ۱۰ گیگابایت کاهش یافت و بعد از استخراج به شما همان ۲۳ گیگابایت را می دهد برای استخراج آن شما باید بعد از دانلود و استخراج هر ۱۱ بخش در یکی از درایو های خود بین ۲۵ تا ۵۰ گیگابایت فضای خالی داشته باشید  نرم افزار FreeArc را نصب کنید و آرشیو استخراج شده را با آن باز نمایید از منوی options گزینه ی Edit program settings را انتخاب کنید در صفحه ی باز شده در قسمت Temporary Directory را روی درایوی که فضای خالی به انداز کافی دارید تنظیم کنید مثلاً D:\Temp و بعد OK را بزنید برای اطمینان یکبار آرشیو را ببندید و دوباره باز نمایید روی دکمه ی Extract کلیک کنید مسیر را انتخاب کنید ترجیحاً مسیر کوتاه باشد مانند “D:\Hitman”و و روی OK کلیک کنید عملیات استخراج شروع می شود و ممکن است بین ۲۰ تا ۶۰ دقیقه طول بکشد.

طریقه ی فعال سازی:

بعد از اتمام استخراج کرک SKIDROW را دانلود کنید و محتویات پوشه ی  SKIDROW را داخل پوشه ای که بازی استخراج شده است بریزید “با فایل های قبلی جایگزین کنید” نرم افزار Steam از پیش آپدیت شده را دانولد کنید و استخراج کنید و فایل Steam.exe را یکبار اجرا کنید.

بازی را در Firewall خود بلاک کنید و از بازی لذت ببرید!

طرقه ی آپدیت:

بعد از دانلود و استخراج برای اعمال هر آپدیت فایل های بازی را به مسیر steamapps\common\Hitman Absolution در داخل پوشه ی آپدیت مورد نظر قرار دهید بعد فایل TINcft.exe را اجرا کرده وروی OK کلیک کنید ValveTestApp203140 (english) – appmanifest_203140.acf را انتخاب کرده و از منو گزینه ی Apply update را انتخاب کنید Hitman Absolution.2012-11-28-01.update را در کادر به عنوان یک نوشته وارد کرده و گزینه ی Load Update را انتخاب کنید در صفحه ی بعد روی Apply update کلیک کرده و حدود ۲۰ دقیقه صبر نمایید تا عملیات آپدیت به اتمام برسد حالا می توانید فایل های بازی را به مسیر قبلی خود برگردانید.


مشخصات:

شرکت سازنده: IO Interactive | Nixxes Software For PC
ناشر: Square Enix
سال انتشار: 2012
توضیحات به نقل از: ویکی پدیا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد