☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

دانلود بازی Assassins Creed 3 کیش یک آدم‌کش



نسخه سوم از سری بازی های Assassin’s Creed در مورد انقلاب آمریکا و مبارزه آن ها با بریتانیا است.در ACIII در شهرهایی مانند بوستون، نیویورک و فیلادلفیا قرار می گیرید، اما محیط بازی با وجود این شهرها، همچنان وحشی است و از خشونت بالایی برخوردار است. در دموی به نمایش درآمده، بازیکنان کانر را مشاهده می کنند با استفاده از محیط بازی و درختان مختلف و ساختمان ها، مسیرش را طی می کند. آقای الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) کارگردان بازی می گوید: “شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است. یکی از قسمت های خوب این بازی انیمیشن های کانر است که بسیار زیبا از کار درآمده اند. همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند.شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود. او از مسیرهای کوهستانی و آبی، راه خودش را به این کمپ باز می کند و به شکلی حرکت می کند که کسی متوجه او نشود. کانر کمپ را بررسی می کند و چیزی نظرش را جلب می کند.


طریقه ی فعال سازی:

بعد از نصب بازی فایل های  کرک THETA را داخل پوشه ای که بازی نصب شده است بریزید (با فایل های قبلی جایگزین کنید)

در صورتی که نسخه ی ۱۵ گیگابایتی P2P را نصب کرده اید فایل زبان انگلیسی را دانلود کنید و بعد از استخراج داخل پوشه ای که بازی نصب شده است بریزید (با فایل قبلی جایگزین کنید)

نکته:

ستاپ نصب نسخه ی ۱۵ گیگاباتی P2P به زبان روسی می باشد و ممکن است برای شما بصورت علامت سوال نشان داده شود

نسخه ی REPACK از گروه R.G. Mechanics می باشد و مانند گروه BlackBox این گروه نیز معتبر می باشد در این نسخه (فقط Multiplayer و زبان های اضافه (غیر از انگلیسی)حذف شده است) و کیفیت ویدئو ها و مابقی دست نخورده است.


مشخصات:

شرکت سازنده: Ubisoft Montreal
ناشر: Ubisoft
تاریخ انتشار پست: 1391/08/29 ساعت 10:40 دقیقه
توضیحات به نقل از: ویکی پدیا
حجم: 15.3 گیگابایت

لینکهای دانلود:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد