☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

بازی سایه خشم فرشتگان Shade: Wrath of Angels



بازی جذاب و محبوب سایه خشم فرشتگان در ژانر وحشت و فکری و تخیلی یکی از بازی های پرطرفتار این سالها بوده است. این بازی توسط تیم های ایرانی زیادی به فارسی ترجمه شده است. بازی موجود با ترجمه راهنمای بازی یکی از بهترین ترجمه های موجود در بازار می باشد که برای اولین باز در مرکز دانلود دیده بان نت می توانید آن را دانلود نمایید.

دانلود در ادامه مطلب با لینک مستقیم



مشخصات:

نام بازی : سایه خشم فرشتگان
نام انگلیسی : shade wrath of the angel

نظرات 3 + ارسال نظر
yasin دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 02:15

ممنونم

خواهش میکنم

yasin شنبه 12 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 04:59

سلام اقا خسته نباشید.داداش هر کاری کردم دانلود نشد.میشه واسم درستش کنین واقعا مهمه واسم خواهش میکنم ممنون میشم ازتون

سلام . ممنونم .. لینک بازسازی شد داداش

لیندا جمعه 26 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 16:43

سلام بابت بازی خیلییییییییییی ممنونم بازی قشنگی بود
فقط من تا نصفه رفتم و خواستم امروز دوباره برم همه سیو ها پاک شده بود.
یه خواهشی داشتم میشه داشتان بازی رو بزارید؟؟؟؟
که از اول تا آخرش چی میشه؟
اگه این کار رو بکنید واقعا ممنونتون میشم یعنی یه لطف خیلیییییییی بزرگ در حق من میکنید. لطفا اگه داستانش رو میدونید بزارید.

سلام , خوشحالم خوشتون اومد
سیو بازی رو میتونین از اینترنت تهیه کنین
داستان رو نمیدونم این واسه خیلی وقت پیشه و سبک وبلاگ من همم مدتهاست تغییر کرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد