☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

(¯`°امروز نبودی°´¯)

امروز نه چایی م دارچین داشت ، نه قهوه ام شکر
نه اینکه نخواهم ، حوصله اش  را نداشتم
یعنی می دانی ، امروز نبودم ، نه ! امروز اصلا نبودم
نه سر کلاس ، نه در خیابان ، نه در کنار تو ، من که خیلی وقت است نیستم
امروز آفتاب بود ، بهار بود ، راحت بگویم امروز تو باید میبودی
همهء روزها به کنار ، تو امروز را عجیب به من و به چشمهای منتظرم بدهکاری

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 18:56 http://jaaleb.blogfa.com

همه گفتن:عشقت داره بهت خیانت می کنه!
گفتم:می دونم!
گفتن:این یعنی دوستت ندارهاااا!
گفتم: می دونم!
گفتن:احمق یه روز میذاره میره تنها میشی !
… گفتم:می دونم!
گفتند:پس چرا ولش نمی کنی..؟!
گفتم:این تنها چیزیه که نمی دونم

یا این تنها چیزیه که دارم

محسن سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:13 http://jaaleb.blogfa.com

خاطرات کودکی زیباترند
یادگاران کهن مانا ترند
کاش هرگز زنگ تفریحی نبود
جمع بودن بود و تفریقی نبود
کاش میشد باز کوچک میشدیم
لااقل یک روز کودک میشدیم

جمله قشنگی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد