☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

13.gifبوسه بارون میکنم لباتو تا یارم بشی ، ناز کنی، ناز بکشم، همــیشه غمخوارم بشی13.gif
13.gifلبای نازتـو با صد گل خنده وا کنی ، با هزار بوسه طبیب دل بیمارم بشی13.gif
13.gifاگه تو یارم بشی، شهرو چراغون میکنم ، زیر پات گل میریزم، لباتو گلگون میکنم13.gif
13.gifلبای نازتو با صد گل خنده وا کنی ، با هزار بوسه طبیب دل بیمارم بشی13.gif
13.gifقد و بالای بلات چشمارو جادو میکنه ، سر هر پیچ و خمش دست دل و رو میکنه13.gif
13.gifشب چراغ دل تاریک منه چشمای تو ، چشم افسونگر تو ناز به آهو میکنه13.gif
13.gifامشب از این آسمون میدونم بارون میاد ، میدونم ابرا میرن ستاره من بیرون میاد13.gif
13.gifامشب از سینه من صدای ناله میاد ، میگه باز این دل من که دیگه اون نمیاد13.gif
13.gifتوی این عهد و زمون چه کنم با غم و درد ، دیگه باور نداره حرفمو این دل سرد13.gif
13.gifای خدا این روزگار چرا اینجور میکنه؟ چرا با غصه و غم منو رنجور میـکنه13.gif
13.gifچی میشه این شب سرد بره و فردا بشه ، کی میشه ابرا برن ستاره من پیدا بشه13.gif

عکس متحرک رقصعکس و تصاویر متحرک رقص | Danceعکس متحرک رقص

pichak.net-01.gif
08.gif08.gif08.gif

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد