☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

این است از اشعار من به نام ببخشید دوستان هنوز اسم نداره .


زندگی چیست ؟

زندگی مانند یه مانع بزرگه

جلوی چشمانت قرار گرفته تا سرعتت رو کم کنه

دوستان چه  کسانی هستند ؟

دوستان کسانی اند که فکر می کنی رفیقتن

اما در واقع  دشمنتن و باهویت های مخفی  با صورتک های قلابی که رنگ اصلیشون رو مخفی کنن

درست در زمانی که فکر میکنی مانند برادر به هم نزدیک شدین

می خوان برگردن و وقتی حواست نیست گلوت و ببرن

پول چیست ؟

پول ریشه همه گناه و بدبختیاست

پول همه دوستای دورو رو دورت جمع می کنه و قسم می خورم همیشه نامرد و پست بودن

زندگی چیه ؟

من از زندگی خستم

من از نامردایی که رو پشت خنجریی که خنده های دوستانه رو صورتشونه خستم

من از انجام این همه گناه خستم

خسته از بی هدفی

خسته از مجبور بودن به غلبه به مزخرفات زندگی با دستای خالی

خسته در غرق شدن در غم خودم

خستم از کار کردن تو چهار دیواری

اگه میدونستم که یه آرزو کنم که براورده بشه

می خواستم که تموم دنیا برن به جهنم

خستم از مردمی که میگن باز دارم رپ مینویسم خستم از اونایی که میگن دارم رپ میخونم

اما ای احمق این که رپ نیست

میدونی منظورم چیه ؟

من همه این مزخرفات خستم که میگن به من

به من میگن خوش بین باش اما چطور میتونم خوش بین باشم وقتی دلیلی برای خوش بین بودن نمیبینم

منظورم منو میفهمی حالا من همه چیز خستم

فقط یکم راحتتر شدم خالیش کردم  این دنیای من بود ای مردم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد