☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

وای من میشم متوفی

الان داشتم صفحه اصلیِ قسمت اخبارو میخوندم درباره کسایی که مرگ مغزی شدن و اعضاشونو اهدا کردن

میدونید توی خبرا بهشون چی میگفتن ؟

(متوفی) وااایی من نمیخوام متوفی بشم .. راست میگم .. خیلی خیلی هم جدیم !

نمیخوام یه روزاین اسم روی من بیاد ! دوست دارم بهم بگن بهشتی

هر وقت این قسمتو میخونم حالم بد میشه .. منو سرزنش نکنید لطفا"

چون ممکنه این حس واسه هرکسی پیش بیاد

اما نه .. من تنها نیستم .. تمام عزیزانم اونجا منتظر من هستن پس آن روز را انتظار میکشم
خدای من منتظر منه و پدرم و برادرام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد