☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

منی آتدین آتشه» مرا در آتش انداختی


منی آتـدین آی قیــــز آی قیــــز آتشه ...
بسله مکدیر عشقینی داییم پئشه م !...
آتاجاقدین منی سئودین ... سؤیله بس نئچون ؟!!!...
دولدور عشقی شربت کیمی وئر ایچیم
سؤیله سؤیله سنه بئله نو اولدو یار ؟!!!
چاغیریرام گل ...
هارالاردا قالمیسان ؟!!!...
منی اینجیتمه ...
یالواریرام یار منی آتما ! ترک ائتمه !!!...
یالواریرام گل ...
هارالاردا قالمیسان ؟!!!...
منی اینجیتمه ...
یالواریرام یار منی آتما ! ترک ائتمه !!!...
آتاجاقدین منی سئودین ... سؤیله بس نئچون ؟!!!...
دولدور عشقی شربت کیمی وئر ایچیم
سؤیله سؤیله سنه بئله نو اولدو یار ؟!!!
(مرا ای دختر ... به آتش انداختی !... و کار همیشگی من مراقبت از این عشق و محبّت توست !!!... اگر می خواستی رهایم کنی ... بگو ببینم پس چرا عاشق من شدی ؟!!! جامم را از عشق خود همانند شربتی لبریز کن تا بنوشم !!! ای یار من ! بگو ! بگو به من ! که تو را چه شد که اینگونه شدی ؟!!! فریاد می زنم که بیا ... در کجاها مانده ای ؟!!! مرا آزار مده ... التماس می کنم که ای یار مرا رها مکن و ترکم مکن ...! التماس می کنم که بیا ... در کجاها مانده ای ؟!!! مرا آزار مده ... التماس می کنم که ای یار مرا رها مکن و ترکم مکن ...! اگر می خواستی رهایم کنی ... بگو ببینم پس چرا عاشق من شدی ؟!!! جامم را از عشق خود همانند شربتی لبریز کن تا بنوشم !!! ای یار من ! بگو ! بگو به من ! که تو را چه شد که اینگونه شدی ؟!!!)
گؤزوم یولدا قالدی قالدی آی گؤزل ...
پاییز اولدو یارپاقلار اولدو خزل !!!...
یوللارینا باخا باخا قالدی گؤزلریم !
سنه چاتسین اوره ییمده کی سؤزلریم !!!...
سؤیله سؤیله سنه بئله نو اولدو یار ؟!!!
چاغیریرام گل ...
هارالاردا قالمیسان ؟!!!...
منی اینجیتمه ...
یالواریرام یار منی آتما ! ترک ائتمه !!!...
یالواریرام گل ...
هارالاردا قالمیسان ؟!!!...
منی اینجیتمه ...
یالواریرام یار منی آتما ! ترک ائتمه !!!...
یوللارینا باخا باخا قالدی گؤزلریم !
سنه چاتسین اوره ییمده کی سؤزلریم !!!...
سؤیله سؤیله سنه بئله نو اولدو یار ؟!!!
(چشمم به راه ماند ... به راه ماند ... ای زیبا روی ! پاییز آمد و برگ درختان همه پژمرده شدند !... نگاه چشمانم به را ه های آمدنش خیره ماند !!!... ای کاش حرف های دلم به تو برسد !!! ای یار من ! بگو ! بگو به من ! که تو را چه شد که اینگونه شدی ؟!!! فریاد می زنم که بیا ... در کجاها مانده ای ؟!!! مرا آزار مده ... التماس می کنم که ای یار مرا رها مکن و ترکم مکن ...! التماس می کنم که بیا ... در کجاها مانده ای ؟!!! مرا آزار مده ... التماس می کنم که ای یار مرا رها مکن و ترکم مکن ...! نگاه چشمانم به را ه های آمدنش خیره ماند !!!... ای کاش حرف های دلم به تو برسد !!! ای یار من ! بگو ! بگو به من ! که تو را چه شد که اینگونه شدی ؟!!!)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد