☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

عــاشق نبــودی

عــاشق نبــودی تو من عـاشقت بـــودم    در قبله گاه عشق بودی تو معبـــودم    آرام و آسوده در خـواب خـوش بـــودی

یک لحظـه من بی تــو هرگـز نیــاســـودم    من با نفـس هـایم نـام تـو را خـواندم   کـاش ای هوس بـازم بـا من تـو می ماندی

روزی کـه می گفتـی من بـا تـو می مانم     روزی کـه دانستـی من بی تـو میمیـرم     روزی کـه بـا عشقت بستی به زنجیـرم

بازنـــده من بـودم ایـن بـــوده تقـدیــرم          خـوش بـاوری بـودم پیش نگاه تــو          هـردم از چشمـانت خـواندم کلامی را

عشـق تـو چـون بـرگـی در دست طوفان بـود    دل کندن و رفتن پیش تو آسان بود       روزی به من گفتی دیگر نمیمانم

گفتـم میمیـرم گفتـی میـدانـم              بـاور نمی کـردم هـرگـز جــدایـی را             آن آمـدن بـا عشـق ایـن بـی وفـایـی را

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد