☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

من دیگه ماله تو نیستم


آپلود عکس

اینا بارونه آسمون نیست ......اینا اشک ستاره هست 

بزار ببارند بزار بگم وقتی داشت میرفت صدام کرد 

صدات کردم چشمایی نازتو نگاه کردم گفتی دوستت دارم 

ولی ازت خسته ام چیزی نداشتم واسه گفتن

خوابی بی من حالا که داری میری بی من  ساده با من 

عکساتو میدی خیره میشم بخند ساده برو بی من 

ساده برو عزیزم زیر همه چی بزن دلم میگره 

تو نیستی ببینی چشام خیسه نه تو نیستی بشینی 

پای حرفامو حس کنی منا تو بغلت بگیری دستامو 

چجوری دلت اومد بگی من عاشقت نیستم ؟؟؟؟

حالا منم بالشت خیسم حالا منم عکسات شبه سفید

نه نمیخوام بدونم من دیگه ماله تو نیستم 

آپلود عکس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد