☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

قانون

برای جلب اعتماد تو 

از همه میگذرم که تنها شم 

می ارزه که به خاطرت تو جمع 

از قبل سر به زیر تر باشم

همه همیشه باورم کردن

تو شک کنی به من میمیرم

هیچ وقت از ارتفاع نترسیدم

ولی از افتادن میترسم

من قانون خودم و واسه تو 

حاضر شدم بشکنم اینجوری

نزاشتم هیشکی بدونه نیستی 

وقتهایی که خیلی ازم دوری 

من به صدات اینقدر معتادم 

که با یه روز قهر تو میمیرم

تو بدترین شرایطم باشم 

صدام کنی آروم میگیرم

معنی هر نگات و میفهمم

حتی توی اتاق تاریکم

صدام بزن تا مطمئن باشم 

یادت نرفته اسم کوچیکم

اون شب که روی پله ها بودیم

دلم میخواست یه لحظه برگردی

واسه بغل کردن من

 باید از فرصت استفاده میکردی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد