☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

متن آهنگ تکیه بر باد از محمد اصفهانی

تقاص چی رو میگیری که تا اینجا کشوندیمون


کجای راه و کج رفتیم که تا اینجا رسوندیمون


اگه من جای تو بودم میون این همه دردم


یه روز از چشم این مردم تورو پنهون نمیکردم


تو رفتی بعد تو حالم یه حالی مثل مردن بود


تو هم تنها شدی اما کجا حالت مثل من بود


اگه دلگیری از دنیا منم مثل تو آشفته ام


ولی من جای تو بودم به مردم راست میگفتم


یه دردی سوخت تو سینه ام که تو از خاطرم بردی


من اون زخمی رو خوردم که تو از حس کردنش مردی


تقاص دل کشی های یه آدم تو همین دنیاس


بزار ما رو بسوزونن جهنم تو همین دنیاس


تو رفتی بعد تو حالم یه حالی مثل مردن بود


تو هم تنها شدی اما کجا حالت مثل من بود 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد