☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

از تو گذشتن سخته

  از تو گذشتن سخته با تو نبودن درد واسه من

                      زنده بودنم مرگه بدون تو و عشقت واسه من




                                           وجود من ماله تو

قلبت تو هم ماله من

                      عزیزم رفتن تو مرگ منه دست های تو توی دستمه

نگو که باید جدا شیم نبود تو نبود منه

                           بدون تو کم میارم تا پای جون دوستت دارم

اگه تو از من جدا شی امید موندن ندارم


واسه با تو بودن زندگیمو باختم یه کلبه ای ازعشق واسه ی تو ساختم


من عاشق تو بودم عاشق تو هستم درهای دلم رو روی همه بستم من


زندگیم تا الان همش بوده عذاب و بس


یاد گرفتم که برم جلو عصا به دست


حس میکردم که به انتها رسیده طاقت


خودمو رها کردم و زدم به سیمه آخر


فکر میکردم تموم شده دیگه دوره پاکی


وقتی دیدمت فهمیدم تو این کره خاکی


میشه هنوز هم دوست داشت و عشق نمرده


فهمیدم اینو که زندگیم چشم نخورده


من عشق رو با تو میخوام چونکه تو دل بقیه مرد


این دل سادم شکست و بخیه خورد


باید که نور این دلم حالا بتاب رو تو


عوض نمیکنم با غریبه یه تار مو تو


آدم ها دلمو شکستنو اینو یادم دادن


که دیگه خودمو قایم بکونم از عالمو آدم


میخوام بیای چون پناه دل خستم باشی


پس بی تو میدونم زندگیم از هم پاشیدست


رفتن تو مرگ منه دست های تو توی دستمه


نگو که باید جدا شیم نبود تو نبود منه


بدون تو کم میارم تا پای جون دوستت دارم


اگه تو از من جدا شی امید موندن ندارم


من وتو با همه فرق داریم اینو خودت هم میدونی


اگه تو بری میمیرم تو بگو که با من میمونی


دارم از چشات میخونم که حالا منتظر یه مرده


مردی که همه احساساتش منحصر به فرده


همه درد های من توی بغض صدامه آره داستان زندگی همچنان ادامه داره


ولی بسته تک و تنهایی ادامه دادن


میخوام منم بگم تو آسمون یه ستاره دارم


غرور رو میذارم کنار پس بذارتو بگی


که مثل تو پیدا میشه از هزارتا یکی


دل من بدجوری بی تابه به خاطر با تو بودن


تو رو میخوام با تمومه وجود و تارو پودم


میدونی کلی منتظر موندم تا شبی که بهم بگی


از اینجا به بعد تویی واسم شریک زندگی  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد