☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

« پندم ای زاهد مده »

از باده مدهوشم کنید، از باده مدهوشم کنید


من همان مجنون مست یاغی ام          روز و شب محتاج جـــــام باقی ام


یک شب کنار زاهـــــد و          یک شب کنار ساقی ام


از باده مدهوشم کنید، از باده مدهوشم کنید

 

در خــرقــه پنهــان می کنـم، می را و کتمان می کنم، ترک ایمـان می کنم


هی بشکنـم پیمـان و هـی، تجدیــــد پیمان می کنم، ترک ایمـان می کنم


از باده مدهوشم کنید، از باده مدهوشم کنید

 

پنــدم ای زاهــد مــده          با که گویم با که گویم


من نمی خواهـم نصیحت بشنـوم          آی... آی مردم پنبه در گوشم کنید


از باده مدهوشم کنید، از باده مدهوشم کنید

 

دردی کشــــــم دردی کشـــم          بـــار رفیقـــــــان می کشــــم


پر میکشم همچون همای


در آتشم در آتشم در آتشم، ای وای و خاموشم کنید


از باده مدهوشم کنید، از باده مدهوشم کنید

 

با که گویم


من نمی خواهـم نصیحت بشنـوم          آی... آی مردم پنبه در گوشم کنید


من همان مجنون مست یاغی ام          روز و شب محتاج جـــــام باقی ام


یک شب کنار زاهـــــد و          یک شب کنار ساقی ام


از باده مدهوشم کنید، از باده مدهوشم کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد