☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

شخصی

دیشب موقع خواب داشتم خودم رو با خیلی از پسرهای دیگه مقایسه می کردم...


خدا رو شکر کردم که

1 - لاشی نیستم

2 - دنبال مال دیگری نیستم

3 - خیانتکار نیستم

4 - عفت کلام دارم

5 - شرم و حیا دارم

6 - با هر کس و ناکسی که از راه رسیده هم بستر نشدم

7 - به مردم احترام می گذارم

8 - نون مردم رو قطع نمی کنم

9 - به مال مردم چشم ندارم

10 - دروغ گو نیستم

و .....


ولی اون حروم زاده که می دونین همه موارد بالا هست به توان 10

پس به خودم افتخار می کنم ...

واقعا آدم باید عقلش مشکل داشته باشه که گردن بند طلا رو از گردنش در بیاره و به جاش گردنبند آلمینیوم بندازه!

خدایا باز هم شکرت که کسی رو به من دادی که قدرم رو بدونه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد