☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

بارون

بارون می زنه روی گونه هام می باره روی شونه هام وای از این گذر دوران

بارون میاره برام یادتو , گرمی خاطراتتو

صد تا بهار گذشت , هی روزگار گذشت , شبای تار گذشت , صبح غمبار گذشت


اما این قلب من لحظه ای از تو یار نگذشت

برف سفید دیدیم , ماه و خورشید دیدیم , لرزش بید دیدیم , موی سپید دیدیم


اما از میوه باغچه ی عاشقی نچیدیم

من پشت شیشه با چشمای بارونی منتظر می مونم


تنها تو می دونی خونه بی تو شده زندون خاطره


یاد تو می باره از پشت پنجره 


ای تو بهار من , ای تو دلدار من , بی تو خزون شده آخر کار من


طی شده عمر من پشت این پنجره


بغض ابرای دل ریخته تو حنجره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد