☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

چه سخته

یه دل درمونده دارم , یه دفتر خونده دارم , غصه داره در می زنه , مهمون ناخوانده دارم


دلی که بین این همه , بازم تنها و بی کسه , مسافری که تا ابد ,  به مقصدش نمی رسه


چه سخته گم بشی و ندونی بیراهه نرفته مسیر پیش روته


چه سخته دلهره همیشه باور اینکه شاید تقدیر تو سقوطه


کاش که یکی بود بهم می گفت


کاش که می شد می فهمیدم کجای قصه گم شدم چی شد به اینجا رسیدم 


کاشکی یکی بود می شنید حرفهایی که تو قلبمه


من صورتم سرخه ولی تو دل من پر از غمه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد