☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

حلقتو هنوز تو دستام دارم


نمیدونی  بعضی  وقتا  پیش  میاد , به  دل  خودم  ترحم  میکنم


بی  تو  اونقدر  ذهن  من  مشغوله , خودمو  توی جمعیت  گم  میکنم


بی تو  حتی  به  خودم  شک  میکنم , گاهی  یادم  میره  که  اسمم  چیه


مرز  دیوونگیو  عشقو  ببین , تو  نباشی  به  همین  باریکیه


دارم  از  دوریِ  تو  میمیرم , تو  که نیستی  باخودم  درگیرم


مثه  دیوونه ها سراغتو  روزی  صدبار از خودم  میگیرم 


نمیدونی  تا  چه  حد  غمگینم , بی  تو  آیندمو  بد  میبینم


مگه  میشه  تورا  از  یاد ببرم , بی  تو  من  تا  به  ابد  غمگینم


تو  که  نیستی  جای  خالیه  تو  را , روز و شب  با  فکر تو پر میکنم


چشامو  میبندمو  مث  قدیم  خودمو باتو  تصور  میکنم


بی تو  حتی  خواب  به  چشمام  نمیاد , شب  بی خوابیِ  من  نمیگذره


کاش  میشد خواب چشماتو  ببینم


کاش  میشد با گریه خوابم  ببره , نمیدونی  که  چقدر  دلتنگم


خیلی  وقته  که  تو  رفتی , اما حلقتو  هنوز  تو  دستام  دارم


تو  تموم  عشق و امید منی , چجوری  من  از  تو  دست  بردارم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد