☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

اجازه هست ؟



اجازه هست عشق تو رو تو کوچه داد بزنم ؟

رو پشت بوم خونه ها اسمتو فریاد بزنم ؟

اجازه هست مردم شهر ٬ قصه ما رو بدونن ؟

اسم منو ٬ عشق تورو ٬ تو کتابا بخونن؟

اجازه هست که قلبمو برات چراغونی کنم ؟

پیش نگاه عاشقت ٬ چشمامو قربونی کنم ؟

اجازه میدی تا ابد سر بزارم رو شونه هات ؟

روزی هزار و صد دفعه بگم که میمیرم برات ؟

اجازه میدی که بگم حرف ترانه هام تویی ؟

دلیل زنده بودنم ٬ درد بهانه هام تویی ؟

اجازه دارم به همه بگم که تو مال منی ؟

ستارتم اینو میگه ٬ که تو  ٬ تو اقبال منی ؟

اجازه هست تا ته مرگ منتظر تو بشینم ؟

تو رویاهای صورتیم ٬ خودم رو با تو ببینم ؟

اجازه هست جار بزنم بگم چقدر دوست دارم ؟

بگم میخوام بخاطرت سر به بیابون بزارم ؟

اجازه هست برای تو از ته دل دیوونه شم ؟

اجازه میدی که بگم همین روزا میای پیشم ؟

اجازه هست عکس تو رو ٬ رو صورت ماه بزنم ؟

طلسم قصه هامونو با داشتن تو بشکنم ؟

اجازه میدی که شبا همش بیام تو خواب تو ؟

اون عکسی که با هم داریم جا بدمش تو قاب تو ؟

اجازه میدی قصه هام با عشق تو جون بگیره ؟

چشای عاشقم واست روزی هزار بار بمیره ؟

اجازه میدی عشقمو همش بهت نشون بدم ؟

پیش زمین و آسمون واسه تو دست تکون بدم ؟

اجازه میدی واسه تو قصر طلایی بسازم ؟

با یه صدای مخملی واست لالایی بسازم ؟

اجازه میدی که فقط تو دنیا با تو بمونم ؟

هر چی که عاشقانه بود به خاطر تو بخونم ؟

اجازه هست با ٬ بال تو پر بزنیم بریم بهشت ؟

کاش نذاریم برنده شه تو بازی ما سرنوشت

اجازه هست با افتخار اهنگ ساز من بشی ؟

تو فصل سخت زندگی باز گل ناز من بشی ؟

اجازه هست پناه من گرمی آغوشت بشه ؟

هر اسمی جز اسم خودم دیگه فراموشت بشه ؟

اجازه میدی پاییزو ٬ پر از تولدت کنم ؟

بیامو ٬ ماه آذرو ٬ پیشکشی خودت کنم ؟

اجازه هست ؟ بگو که هست ٬ من همشو دارم میگم

با تو به آسمون میرم ٬ با تو یه آدم دیگم

اجازه هست بگم که تو از آسمونا اومدی ؟

فرشته هارو میشناسی ٬ زبونشو بلدی

اجازه هست یه لحظه هم دیگه ازت جدا نشم ؟

گول گلا رو نخورم ٬ محو ستاره ها نشم ؟

اجازه میدی که بگم من مال تو ٬ تو مال من ؟

من از تو خواهش میکنم که زیر وعده هات نزن

اجازه تو دست تو ٬ اجازه من دست تو

خنده من خنده تو ٬ شکست من شکست تو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد