☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

گمشده


                                                   عاشقم اما دلم خالیست ، صورتم تصویر تنهاییست
                                                     تونگاه سرد و خاموشم ، خیمه ابرای بارانیست
                                                 من کیم این خسته ی تنها ، خالی از مهر خودم حتی
                                                  من به دنبال گل و شبنم ، گمشده در سره این دنیا
                                                      عاشقم کن با نگاهت ، خسته شد دل بیقراره
                                                    تن من سرد و تکیده ست ، عاشق دستای داغه
 


از اون گنج و از اون رویا ، برامون مونده یک سکه

از اون دریای نا آرام ، برامون مونده یک چکه
بیا تا قطره ی بارون برای برکه ها باشیم
بیا آرامش بعد از صدای گریه ها باشیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد