☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

رفتی و نموندی


اسم تو بوی گل بود ، مثل کلام هر روز ، صبح و سلام هر روز
هوای تازه بودی ، به من که می رسیدی
تو بودی عشق نابم ، سوالم و جوابم ، تعبیر خوب خوابم
آب شدی و پریدی ، خواب مرا ندیدی

          زمین جوانه میشد ، چشمت روانه میشد ، هوا ترانه میشد
          نفس که می کشیدی ، به من که می رسیدی

                  با تو اگر نمی‌شد ، شبی سحر نمی‌شد ، وقت سفر نمی‌شد
                  رفتی و دل بریدی ، نموندی و ندیدی
                  در انتهای دریا ، جزیره بودم اما ، تو از تمام دنیا
                  به داد من رسیدی ، به داد من رسیدی

                              چه قصه‌هایی داشتم ، اگر که می شنیدی ، چه خوابی دیده بودم
                              خواب مرا ندیدی ،از چشم من پریدی

                                           دچار باور شدم  ، به رنگ دیگر شدم ، بد شدی بدتر شدم
                                           پر زدی و پریدی ، پر زدی و پریدی
                                           چه خوابی و خیالی ، چه رویای محالی ، برای فردا داشتم 
                                           نموندی و ندیدی ، نموندی و ندیدی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد