☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

جنوبی


تو مث غروب ده ساده و ساکت و غریبی
مثل بارون پر نعمت ، مثل راهب نجیبی
من دل خسته ی عاشق به تو لبریز نیازم
تو برام بمون تا من ، خونمو تو دهت بسازم
تو پر از خواستنی هستی ، مثل ده دیدنی هستی
تو برام قشنگ ترینی ، تو پناه آخرینی
                                                            من و تو رابطمون مثل هوا با تن برگه
                                                            تنامون عاشق موسیقی بارون و تگرگه
                                                            تو و من یه همصدای عاشقیم ، اجنبی نیستیم
                                                            ترس بی تو زنده بودن برا من وحشت مرگه
                                                           
اهل هر مذهب و مسلکی مرامت خوبه
تو اصالتت سجل نخل سرسبز جنوبه
برگ شمشادی و بوت ، عطر گل محمدی
آرزوم موندن با تو ، همه ی صبح و غروبه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد