☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

ஐ♥♥ در من کودکی هست ♥♥ஐ


در من کودکی هست ایستاده بر بام خانه

     با دست‌های باز با میل وحشیانه بــــــه پرواز

            در من کودکیست  نشسته بر لب حوض قدیمی‌


           زیر پلک‌هایش موجی از ماهی‌ و دریا و ساحلی حقیقی

                          در من یک کودک جسور از ته تاریکی‌ خیـز بــــــر می‌دارد

                                          در آغوش می‌گیرد کسی‌ را کـــــه از تنهایی تـــرس دارد


                       کسی‌ را که اندوه چشم‌هایش را هیچ کس دیگر ندارد

                                      کـــــودکــــــی کــــه هــــــر شب وقت خواب می‌پرسد

                                                    گنبدِ بــــــه این کبـــودی چــــرا من بودم و تو نبودی ؟؟!!

نظرات 1 + ارسال نظر
نیایش سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:01

[:S041:]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد