☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

یه روزی می گفتم میشه با تو بود بی خجالت بهت فکر کرد
میشه اسم کوچیکتو ساده گفت و قدم زد کنارت به عنوان مرد
تو هر چی ازم دورتر میشدی من انگار بیشتر عاشقت میشدم
تو این عشق وجدان تو راحته چون با من نموندی
من این کارو کردم خودم با خودم ، حالا دیگه تنهای تنها شدم
خدایــــــــا یکی توی گریه بهت رو زده سپرده دلشو دست شما
خدایــــــــا مگه میشه توی این دنیا با بغض زندگی کرد
خدایــــــــا دستم را در دست یارم بگذار تا شادم کنی

یه کاری کن خوب شه حال ما

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد