☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

разделители анимашки

از دست تو دلگیرم ، آرامش نمی‌گیرم
با یاد تو هر شب ، من با خودم درگیرم
خواستم پا بندت نشم اما افسوس خیلی‌ دیر جنبیدم
تو خوب فهمیدی که دل‌ باختم ، من از نگاهت اینو فهمیدم
دلبری از تو دل‌ بستگی از من ، عاشقی از تو وابستگی از من
عجیبِ که یکی‌ شبیه من ، به یک نگاهِ ساده دل‌ داده
با اون همه غرور و خودخواهی ، حالا به دست و پات افتاده
وقتشه باور کنی‌ حرفامو من امتحانِ عشقو پس دادم
هر جوری می‌خوای امتحانم کن ، تا آخرش پای تو وایسادم

разделители анимашки

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد