☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

(¯`°تو میخوای بری°´¯)

تو میخوای بگی دیگه دوسم نداری
اینو میدونم میری تنهام میزاری
بارون میباره تو قابِ چشمام
میخوام بدونی حالا من خیلی تنهام
از وقتی رفتی آروم ندارم امشب دوباره من بی قرارم
قلب ساده من باور نداره اونکه عاشقش بود بره تنهاش بزاره
بی تو میمیرم ای عشقِ خوب و نازم بدونِ تو نمیتونم دنیامو بسازم
بی تو میخونم هرشب با چشمِ گریون منو ببخش عزیزم دیگه شدم پشیمون
بی تو دلم بهونه گیره اگه نباشی بدونِ تو میمیره قلب دیوونه من باور نداره تو میخوای بری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد