☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم


دلم حالِ تو که دوباره همونه ، قدرِ منو تورو آخه کی میدونه
درست وقتی باید بمونه اون میره ، غیرِ من کی میتونه دستت رو بگیره
دلم آدما رو چجوری شناختی ؟ خسته نباشی دلم این همه باختی
بیا بغلم حالا دلِ دیوونه ، اونم که مثلِ همه باهات نمیمونه
چی سرمون اومده باز ، دردِ دلِ من و تو اشتباست
یکی دیگه تو دلشه دلم درست همونی که دلِ من میخواست
دلم الان وقتِ عاشق شدن نیست که ، این عاشقی واسه هردوی ما ریسکِ
همه باهام خودی تو یکی غریبه ، این که از رو نمیری واسم عجیبه
تیکه تیکه میشینه مگه نگفتی ، میری میشکنی میای به پام میافتی
پُرِ تَرکه تنِ منو تو بسه ، میمونم منو غمو یک دلِ شکسته

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد