☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

(¯`°رویای من°´¯)


میگن گاهی نمیشه دست از دوست داشتنِ کسی ورداشت
حتی وقتی ازش دلخوری
شنیدم میگن وقتی زمستون میاد
بهتره کلاه بزاری سرِ خاطراتی که یخ زدن
دستاتم بزاری توی جیبت
درست لحظه ای که توی اون سرما احتیاج به دوتا دستِ گرم داشتی
اینطوری شاید یادت بیاد لحظه ای رو که دستات مهمونِ جیبات بودن
بعضی وقتا اتفاقاتِ خوب اینقدر دیر میوفتن که باید نگاه به آسمون کرد و گفت
:
دیگه وقتش گذشته ، مالِ خودت . . .

اما من از زبونِ دوستِ خوبم علی یگانه
میخوام امشب یه داستانی رو براتون تعریف کنم

علی میگه : من در کنارِ یک زنی زندگی میکنم
که اسمش توی شناسنامم ثبت شده و همسرِ من محسوب میشه
زنی که شاید مردِ رویاهاش باشم ، اما اون هیچوقت زنِ رویاهای من نبود
چون رویایی ترین کسی که میخواستم تو بودی
شبا جسمم کنار اون میخوابه ، اما افکارم در کنارِ تو
بعد از سالها من مَردیم که از عذابِ وجدان داره میمیره
مردی که به تو فکر میکنه اما کنارِ یه زنِ دیگست
مردی که به دوست داشتنهای یه زنِ دیگه جوابِ مثبت میده اما نه از تهِ دل
بعد از سالها ، وقتی همه خوابیدن ، یواشکی میرم تو آشپزخونه
و یه نخ سیگار روشن میکنم
و توُ اون نور ِکم سویِ چراغِ خواب ، به تو فکر میکنم
و سیگارمو کامِ عمیق میگیرم و به این فکر میکنم
که زندگیم چجوری میشد اگه تو همسرم بودی
در حالی که دارم توی فکرت غرق میشم , سیگارم رو به اتمامه
و من با عذاب و دلی پُر از غم باید برم و کنارِ زنی بخوابم که
همیشه آرزو میکنم که ای کاش تو جای اون بودی
سالها بعد ، تو در کنارِ کسی هستی که دوسِش داری
و من در کنارِ کسی که فقط به تو ...
و بعد از چند سال گذرِ عمر حالا من مَردی هستم
با موهای سپید و چهره ای خسته
مردی که خیلیا میشناسنش اما او با هیچکس جز یادِ تو آشنا نیست 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد