☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

(¯`°دو راهی°´¯)

خداحافظ برو ولی بزار توی قلبت بمونم
عاشق و ساده و نجیب ، یادت بیار من همونم
بیا سری به من بزن ، ببین چی بودم و چیم
اهلِ همین حوالیم ، زخمیه خوش خیالیم
تو ماهیِ عشقِ منی ، مثلِ یه تنگِ خالیم
تمام حرفِ دلِ من ، خلاصه میشه توُ یه چیز
ما قسمتِ هم نمیشیم ، خداحافظ برو عزیز
لِه شده قلبم زیرِ پات ، اشکِ پشیمونی نریز
عقلمو گم کردمو هی به حرفِ دل گوش میکنم
خودمو کشتمو نشد تو رو فراموش بکنم
گفتی که از پیشت برم ، گفتی که من مسافرم
تکیه به شونه هام نکن ، من از تو افتاده ترم
حالا که با خیالِ تو من شب و روزم سفرم
توی دو راهی موندمو ، آیا برم آیا نرم

نظرات 4 + ارسال نظر
رسول چهارشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:18

جالب بود

ممنونم دوست عزیز

سهیلا سه‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 16:54 http://rooz-2020.blogsky.com/

سلام آقا پرویز
مرسی از حضورت دوست عزیز

سلام سهیلا خانم
و ممنونم از شما .. مرسی که بهم سرزدید

رویا سه‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 15:19 http://thankgod.blogsky.com

سلام .. وب زیبایی دارین.. مطالبتونم خیلی قشنگه.
ممنونم که وبم سر زدین

سلام .. ممنونم دوست عزیز

نادم سه‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 15:12 http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

.....خدایا ....

خیلی ها دلمو شکستن ؛ دیگه تحمل ندارم !

شب بیا باهم بریم سراغشون ....

من نشونت میدم ؛

تو ببخششون ... !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد