☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

(¯`°حرفهایی بینِ من و درونِ من°´¯)

+ درون من ... - خودِ من
- پس این چیزیه که از من ساخته میشه
+ پرویز ؟
- یه بیچاره که با خودش حرف میزنه .. چیزی که آدمها با من کردن
+ اینکارو نمیکنه اگه ما مسیر بهتری رو بهشون نشون بدیم
- هنوز باور داری ؟
+ فقط بخاطر اینکه پای کسی می لغزه ، راهش رو گم میکنه
ولی به این معنی نیست که برای همیشه گم شدن
بعضی وقت ها همه ما نیاز به کمک داریم
- من مردی نیستم که بودم .. من وقتی ذهنم رو باز میکنم اون تقریبا کمر منو میشکنه
+ تو ترسیدی و خودت اینو میدونی
- همهء اون صداها خیلی درد داره
+ این درد اونها نیست که تو ازشون میترسی .. درد خودته پرویز
دردهای تو ممکنه وحشتناک باشه ولی اون دردها تورو قویتر میکنه
اگه به خودت اجازه بدی تا حسش کنی و در آغوش بکشیش
اون تورو قدرتمندتر از اونی میکنه که تصورش رو میکردی
این بزرگترین موهبتیه که ما داریم .. که دردهارو بدون کمر خم کردن زیر این بار تحمل کنیم
و این از قوی ترین قدرت انسان متولد شده : امید
خواهش میکنم پرویز .. ما نیاز داریم که تو دوباره امیدوار باشی
- باشه من یکبار دیگه سعی خودمو میکنم
بخاطر خودمون که منوتو یکی هستیم امیدوار میشم
اما اینو بدون که این آخرین باره و تو از درون ببین
و خواهی دید که من تلاشمو میکنمو چیزی نمیشه

+ من به خودم امید دارم و میدونم که من موفق خواهم شد



نظرات 1 + ارسال نظر
مهربانی ها چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 00:23 http://mehrabaniha.blogsky.com

افق تاریـک،

دنیا تـنگ،

نومیدی توان فرساست، می دانم!

ولیکن ره سپردن در سیاهی، رو به سوی روشنی زیباست!

"فریدون مشیری"

بسیار زیبا و دلنشین بود متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد